خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده تیپ32انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد
معاون هماهنگ‌کننده تیپ32انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: بسیج می‌تواند نقش مؤثری در مهار فتنه و مبارزه با جریان نفوذ و بازگشت عناصر کودتای 88 داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۷۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

سرهنگ سیدمحمد جنتی‌بصام در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به فتنه 88 و سالروز حماسه 9دی اظهار داشت: متاسفانه خطر نفوذ در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه عناصر فتنه گاهاً تحرکات و اقداماتی انجام می‌دهند،افزود: با توجه به این امر می‌طلبد که نهادهای امنیتی و نظارتی با دقت، تدبیر و هوشمندی اوضاع را رصد کنند و بدون ایجاد شائبه جانبداری و اقدامات احساسی و نسنجیده با عوامل فتنه برخورد کنند.

معاون هماهنگ‌کننده تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان بیان داشت: اگر فتنه‌گران در سال 88 می‌توانستند رأی مردم را جلب کنند امروز با یک جایگاه قانونی قوی‌تری اساس نظام و ولایت فقیه مورد هجوم قرار می‌گرفت.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در 9دی و با بیان اینکه مردم طی سال‌های اخیر هوشیارتر شده‌اند،ادامه داد: در فتنه 88 برخی مورد سوء استفاده جریان‌های سیاسی و زاویه‌دار با انقلاب و ولایت فقیه قرار گرفتند اما عامه مردم به حرف‌های خوش آب و رنگ زمان کمتر اقبال نشان می‌دهند.

جنتی با اشاره به انتخابات اسفند ماه سال جاری و اهمیت آن اظهار کرد: در ایام انتخابات بروز برخی اتفاقات پبش‌بینی نشده وجود دارد و ضروری است که مراقبت کامل به عمل آید چرا که فتنه‌گران منتظر فرصت هستند.

وی در خصوص نقش بسیج در مهار فتنه و مبارزه با نفوذ و بازگشت عناصر کودتای 88 بیان داشت: بسیج نقش ممتازی دارد اگر خوب و منسجم برنامه‌ریزی شود، می‌تواند در مهار فتنه‌های بعدی و در مقابله با نفوذ عناصر وابسته داخلی و جریانات معاند داخلی و خارجی به خوبی ایفای نقش کند.

معاون هماهنگ‌کننده تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: بسیج باید با روشنگری و استفاده از ابزارهای مختلف مانند رسانه‌هاو فضای مجازی به شکل هنرمندانه و با تدبیر مردم را نسبت به جریان نفوذ و فتنه در اشکال مختلف آن توجیه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات