خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه تبیین و بازخوانی حماسه سترگ 9دی برای آحاد جامعه ازتأکیدات مقام عظمای ولایت است، گفت: در این راستا برنامه‌های متعددی با محوریت روشنگری و بصیرت افزایی در سطوح مختلف در تویسرکان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۳۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید سعیدی اظهار داشت: به مناسبت سالروز حماسه بزرگ 9 دی، همایشی با محوریت، روز بصیرت و با حضور دکتر روح الله مومن نسب؛ مسئول فضای مجازی بسیج کشور فردا ساعت 10 صبح در سالن فردوسی تویسرکان برگزار می شود.

وی بیان کرد: مؤمن نسب طراح عملیات های جبهه ی انقلاب اسلامی در فضای مجازی و سایبری است و راهکارها و اطلاعات بسیار مفیدی در راستای مقابله با جبهه استکبار جهانی در فضای مجازی و سایبر ارائه داده است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در ادامه افزود: حماسه عظیم 9 دی و آن راهپیمایی چند میلیونی چشمان به خواب رفته عده ای را باز کرد و امید سران فتنه را ناامید کرد.

وی آن راهپیمایی بزرگ را نشانه ولایتمداری اقشار مختلف مردم دانست و عنوان کرد: خودجوش بودن مردم در خلق حماسه 9دی 88، عکس العمل سریع آنان در برابر اعلام برائت از فتنه گران بود.

سعیدی اظهار کرد: حوادث عاشورای 88 چهره واقعی فتنه گران مدعی دروغین را برملا ساخت و حقیقت توخالی آنان را بیش از پیش برای مردم روشن کرد و این ملت بودند که با راهپیمایی های عظیم در دی ماه 88 در شهرهای مختلف اعلام کردند که راهشان از فتنه گران جدا است و از سران فتنه ابراز انزجار کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری از حماسه ملت در 9 دی 88 به عنوان یوم الله یاد می کنند، چرا که آن حماسه در تاریخ ثبت شد و موجب باز شدن چشمان فریب خورده برخی خواص و ساکتین فتنه شد، گرچه برخی از بی بصیرتان هنوز به راه کج رفته خود ادامه می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تبیین و بازخوانی حماسه سترگ 9دی برای آحاد جامعه را ازتأکیدات مقام عظمای ولایت عنوان کرد و افزود: در این راستا برنامه های متعددی از سوی سپاه ناحیه تویسرکان به محوریت روشنگری و بصیرت‌افزایی به منظور آشکارسازی ابعاد حماسه 9 دی ماه و فتنه ۸۸ و لایه های آشکار و پنهان آن در سطوح مختلف برگزار می شود.

وی یادآور شد: گناه فتنه گران گناهی نابخشودنی است و ملت با گذشت سال ها نیز آن حوادث تلخی که می رفت نظام جمهوری اسلامی را به خطر بیاندازد را فراموش نکرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات