خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان فامنین خبر داد

برگزاری نشست بصیرتی بسیجیان در فامنین

مدیر کمیته امداد شهرستان فامنین از برگزاری نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه شهید چراغی کمیته امداد شهرستان فامنین همزمان با هفته وحدت و سالروز حماسه 9دی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۰۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

مسعود کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: همزمان با هفته وحدت و در آستانه نهم دی‌ماه نشست بصیرتی برای بسیجیان پایگاه شهید چراغی و پایگاه‌های مقاومت ادارات شهرستان با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان برگزار شد.

وی افزود: این مراسم با محوریت 9 دی و حضور آگاه و حماسی در انتخابات برگزار و به تبیین رسالت سنگین بسیجیان ادارات در محل کار و خدمت‌رسانی به مردم و نقش بی بدیل آنها در رضایت ارباب رجوع و سالم‌سازی محیط کار پرداخته شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان فامنین با بیان اینکه بسیج شجره طیبه است، خاطرنشان کرد: امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون ایثارگرانی هستیم که در 8 سال دفاع مقدس با لباس خاکی خود از این آب و خاک دفاع کردند و ما نیز باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل در این خصوص که «محرومان، صاحبان و استوانه‌های انقلاب هستند»، گفت: خدمت به محرومان، جزو آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است و باید همه ما بر آن اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات