خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه2 همدان از برگزاری نشست‌های بصیرتی با محوریت حاسه 9دی و انتخابات به صورت سلسله وار و کارگاهی برای فرهنگیان و بسیجیان ناحیه 2 همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۲۲۲۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
حسین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: نشست روشنگری - بصیرتی با موضوع 9 دی با حضور 70 نفر از سرگروه‌های صالحین برگزار شد.

وی افزود: در این نشست که با محوریت حماسه 9دی برگزار شد به موضوع فتنه‌ها و هجمه‌های دشمن و دشمنی دولت‌های آمریکا و انگلیس از ابتدا تاکنون پرداخته شد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه2 همدان ابراز داشت: از مهمترین موضوعات این نشست اتفاقات و وقایعی بود که منجر به پدید آمدن حماسه بزرگ 9دی شد و اهمیت این روز و آثار و نتایج آن نیز از دیگر مباحثی بودند که مورد بررسی قرار گرفت.

وی هدف از برگزاری این نشست را آگاه سازی فرهنگیان به ویژه سرگروه های صالحین بیان کرد و افزود: سرگروه‌های صالحین به عنوان هادیان سیاسی در حلقه های صالحین هستند و این حلقه ها باید با محتوای بالا و به صورت کیفی برگزار شود.

مرادی عنوان کرد: ما وظیفه داریم تا با برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلف با حضور اساتید توانمند این افراد را از همه لحاظ به ویژه از لحاظ سیاسی با توجه به این برهه از زمان تغذیه کنیم.

وی با تأکید بر توانمند شدن فرهنگیان و به تبع آن جوانان و نوجوانان ادامه داد: با توجه به انتخابات پیش رو باید تلاش کنیم تا انتخاباتی خوب و آگاهانه داشته باشیم.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه2 همدان خاطرنشان کرد: این نشست ها به صورت سلسله وار و کارگاهی تا انتخابات 7 اسفند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات