خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان خبر داد

اعلام روزشمار و برنامه‌های هفته بسیج در استان همدان

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از اعلام روزشمار و برنامه‌های هفته بسیج در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۵۵۰۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

علی‌اکبر کریم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به آغاز هفته بسیج از 29 آبان ماه و روزشمار این هفته اظهار داشت: نخستین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، ولایت و انتظار» نامگذاری شده است.

وی افزود: از جمله برنامه‌های این روز حضور سازمان یافته بسیجیان سراسر استان در نمازجمعه، برگزاری میقات صالحین در میعادگاه نماز جمعه کوهپیمایی و دو استقامت، آغاز اکران انیمیشن «نبرد خلیج فارس 2» و همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بسیجیان است.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و مسابقه چهار جانبه فوتسال در ملایر، همایش بصیرتی با موضوع ضرورت بصیرت در نهاوند و افتتاح نمایشگاه استانی اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی توسط شرکت نگار نصر از دیگر برنامه‌های روز اول هفته بسیج است.

وی ادامه داد: در روز دوم از هفته بسیج با عنوان «بسیج، بصیرت واستکبارستیزی» نیز نشست فرهنگی سیاسی با رویکرد استکبارستیزی در سطح بسیج ادارات استان، همایش بزرگ استکبارستیزی در بهار و ملایر، نمایشگاه فرهنگی هنری توسط بسیج هنرمندان و آموزش مقابله با بحران آب توسط بسیج مهندسین برگزار می‌شود.

کریم‌پور با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب تصریح کرد: همایش تجلیل از فرماندهان و بسیجیان پیشکسوت، نشست بصیرتی در بهار، اعزام خواهران مبلغه به مناطق محروم با عنوان طرح سفیران هدایت، دیدار با خانواده شهدا در سراسر استان و افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در تویسرکان از دیگر برنامه‌های روز دوم است.

وی با اشاره به نامگذاری روز سوم از هفته بسیج با عنوان «بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی» گفت: افتتاح پروژه‌های عمرانی بسیج در سراسر استان به همت بسیج مهندسی و تجلیل از خادمین شهدا (اردوهای دانش‌آموزی راهیان نور) از برنامه‌های این روز است.

* افتتاح همزمان 5 طرح اقتصاد مقاومتی در رزن

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه بزرگ فرهنگی دستاوردهای زنان عاشورایی و همایش اقتصاد مقاومتی در بهار، نشست تبیین اقتصاد مقاومتی توسط بسیج طلاب استان نیز در روز سوم از هفته بسیج انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همایش بازخوانی دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری توسط بسیج دانشجویی، افتتاح همزمان 5 طرح اقتصاد مقاومتی در رزن، نمایشگاه عکس عاشوراییان توسط سپاه ناحیه بهار، همایش استکبارستیزی در تویسرکان و نقد کتاب «وقتی مهتاب گم شد» خاطرات علی خوش‌دست از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

کریم‌پور افزود: چهارمین روز از هفته بسیج نیز با عنوان «بسیج، خودباوری و جهاد علمی» است که در این روز نیز نشست روشنگری با موضوع نفوذ به صورت ویدئو کنفرانس با تمام کارکنان سپاه انصارالحسین(ع) برگزار می‌شود.

به گفته وی نشست اساتید و خانواده‌ها به همت بسیج اساتید، شورای همفکری علوی و فاطمی و برگزاری کارگاه دخترانه در بهار، برگزاری روز قشر دانشجو توسط ناحیه دانشجویی و نمایشگاه عرصه محصولات اقتصاد مقاومتی در مرکز قهاوند از برنامه‌های روز چهارم هفته بسیج است.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: از دیگر برنامه‌های روز چهارم برگزاری همایش خانوادگی سرگروه‌ها و متربیان در سپاه ناحیه همدان، همایش زینبیون در فامنین، همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان در رزن، نمایشگاه ما می توانیم توسط سپاه ناحیه نهاوند و برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع نقش دانشجویان و طلاب در دفاع مقدس توسط بسیج دانشجویی است.

وی تصریح کرد: روز سه‌شنبه سوم آذر ماه پنجمین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی»، تجلیل از مادران نمونه در پایگاه‌های مقاومت خواهران سپاه ناحیه بهار، همایش سبک زندگی اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری در نهاوند و همایش تحکیم خانواده و سبک زندگی اسلامی (ویژه خواهران) برگزار می‌شود.

*برگزاری همایش بزرگ شکوه ایستادگی در هفته بسیج

کریم‌پور ادامه داد: نمایشگاه عکس با موضوع افزایش جمعیت، نشست سبک زندگی اسلامی توسط بسیج طلاب، برگزاری کارگاه عفاف و حجاب، کارگاه خانواده سبک زندگی اسلامی، همایش امر به معروف و نهی از منکر از برنامه‌های روز پنجم هفته بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: یادواره شهدا در سپاه ناحیه ملایر و نشست روشنگری با موضوع سبک زندگی در تویسرکان نیز از دیگر برنامه‌ها است.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برنامه‌های روز ششم با عنوان «بسیج، محور وحدت و بیداری اسلامی» عنوان کرد: نشست تخصصی دشمن شناسی و بررسی راه های نفوذ دشمن، مسابقه پاورلفتینگ در نهاوند، برگزاری کارگاه دخترانه در اسدآباد، شورای علوی و فاطمی توسط بسیج دانش آموزی، همایش زینبیون در بهار و نشست فرماندهان دفاع مقدس و بسیج در ملایر از برنامه‌های این روز است.

وی با اشاره به برگزاری نهضت روشنگری در تویسرکان خاطرنشان کرد: اختتامیه سوگواره شعر آیینی به همت بسیج هنرمندان و یادواره شهدای فرهنگی به همت بسیج فرهنگیان در روز ششم از هفته بسیج برگزار می‌شود.

کریم‌پور یادآور شد: 5 آذر ماه هفتمین روز از هفته بسیج نیز با عنوان «بسیج، ایثار و شهادت» نامگذاری شده است.

وی اظهارداشت: از جمله برنامه‌های این روز همایش بزرگ شکوه ایستادگی (اجتماع بزرگ بسیجیان سراسر استان)، نشست بصیرتی با موضوع استکبارستیزی به همت بسیج مهندسین، غبارروبی مزار شهدا، کارگاه مهارت‌های زندگی در نهاوند، نمایشگاه دستاوردها و فعالیت‌های بسیج در رزن و یادواره شهدای مریانج در سپاه ناحیه همدان است.

انتهای پیام/


اخبار مرتبط
ارسال نظرات