خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن خبر داد

برگزاری بیش از 100 عنوان نشست سیاسی در رزن

فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به برگزاری 250 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج گفت: برگزاری بیش از 100 عنوان نشست سیاسی از ویژه برنامه‌های هفته بسیج است.
کد خبر: ۸۵۹۷۴۴۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ابوالفضل برات‌زاده با تبریک آغاز هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در راستای وظیفه ذاتی خود برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و با توجه به ماموریت‌های ابلاغی در زمینه های مختلف، برنامه ریزی برای تمام حوزه‌ها را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در عرصه اعتقادی و فرهنگی با تشکیل شجره طیبه صالحین و با هدف ارتقای سطح معنویت در بسیجیان تلاش می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه رزن کمک به تشکیل و تحقق جامعه و تمدن اسلامی را یکی دیگر از برنامه ها و اولویت‌های بسیج برشمرد و افزود: ایجاد هیأت‌های امر به معروف و نهی از مکر در محلات و ادارات و واحدهای مدارس و دانشگاه ها به منظور احیاء معروفات مطرود و نهی از منکرات رایج از طریق روش‌های اقناعی و ارشادی به همین منظور صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی به تبعیت از فرامین رهبری طرح های 12 گانه اقتصاد مقاومتی در حال انجام است.


فرمانده سپاه ناحیه رزن تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات 5 تا 30 میلیون تومانی برای طرح های زودبازده و مشاغل خانگی مانند تولید قارچ، زنبورداری، پرورش ماکیان، کشت زعفران، ماهی های سردآبی و... توانسته ایم در این زمینه گام برداریم.

*تخصیص 2 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی

وی اظهار کرد: در سال گذشته یک میلیارد و 500 میلیون تومان تسیهلات در زمینه اقتصاد مقاومتی پرداخت کرده ایم که با تلاش‌های صورت گرفته این مبلغ در سال 94 به 2 میلیارد تومان افزایش یافته است.

برات‌زاده ادامه داد: سال گذشته 180 نفر تسهیلات اقتصاد مقاومتی دریافت کرده اند و با تسهیلات اعطایی 70 کارگاه اقتصاد مقاومتی در رشته های مختلف ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: از این میزان تسهیلات 170 نفر در سال 93 اشتغالزایی صورت گرفت و در واقع با پرداخت این تسهیلات علاوه بر ایجاد اشتغال به تولید مواد غذایی و استحکام ساخت درونی نظام و جامعه نیز کمک شده است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن در خصوص انتخابات و نقش سپاه در برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات اسفند 94 نیز تاکید کرد: سپاه بر اساس وظیفه ذاتی خود حق ورود به دسته‌جات و حمایت از حزب و جناح خاصی را ندارد اما این موضوع به این معنا نیست بسیجیان آگاهی و بینش سیاسی نداشته باشند.

وی برگزاری بیش از 100 عنوان نشست سیاسی در هفته بسیج را از ویژه برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و ادامه داد: این برنامه‌ها با موضوعات استکبارستیزی، تبیین ابعاد فتنه 88 و بیانات رهبری در موضوعات مختلف برگزار می شود.

* همایش 2 هزار و 500 نفری بسیجیان رزن

برات‌زاده در خصوص انتخابات و نقش بسیج در برگزاری هر چه با شکوه تر آن نیز ادامه داد: در موضوع انتخابات سپاه و بسیج 4 موضوع کمک به حضورو مشارکت حداکثری مردم، بیان ویژگی های اصلح از دید امام و رهبری انقلاب، کمک به امنیت انتخابات و کمک به سلامت انتخابات مهمترین وظایفی است که بسیج پیگیری می کن.

وی همچنین از تشکیل گردان‌های بیت المقدس و عاشورا در سطح حوزه ها و پایگاه های بسیج خبر داد و افزود: در این گردانها مسائل رزمی و امدادی آموزش داده می شود و بسیجیان به آمادگی لازم دفاعی و امدادی دست پیدا می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه رزن از برگزاری 250 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح محلات، ادارات و مدارس و دانشگاه ها خبر داد و گفت: همایش 2 هزار و 500 نفری بسیجیان شهرستان با حضور امیر فرماندهی پادگان قهرمان ارتش، برگزاری 5 مورد یادواره شهدا، دیدار با ائمه جمعه،غبار روبی مزار شهدا، افتتاح 3 پروژه اقتصاد مقاومتی، اجرای اردوهای جهادی و میقات صالحین از جمله این برنامه ها است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات