خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به فتنه 88 گفت: اتحاد و هوشیاری مردم ایران در حماسه 9 دی توطئه و فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۶۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت‌الاسلام یوسف روحانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: دشمن هیچگاه از دشمنی خود دست برنمی دارد و همواره به دنبال فتنه است ولی مردم ایران با بصیرت، هوشیاری و اتحاد خود نقشه دشمنان را نقش برآب می‌کنند .

وی ابراز کرد: حماسه 9 دی روز همراهی امت با ولایت بود و اینکه ملت ایران هرگز اجازه نمی‌دهد دشمن با نشان دادن باطل به جای حق به اهداف شوم و سیاه خود برسد.

امام جمعه کبودراهنگ درخصوص اهمیت 9 دی ابراز کرد: حضور گسترده و حرکت عظیم آحاد ملت ایران یکی از اساسی ترین دلیل ماندگاری این حماسه بود.

وی با اشاره به فتنه 88 که ضربه منافقان به ملت ایران بود، گفت: منافقان در فتنه 88 برای ضربه زدن به ملت ایران آمده بودند اما هوشیاری ملت ایران توطئه و فتنه‌های دشمن را خنثی کرد.

امام جمعه کبودراهنگ گفت: با تقویت بنیه دفاعی در مقابل دشمن باید با قدرت پیش رفت به‌روز بود تا دشمن از تعرض به کشور ایران ناامید شود.

وی امنیت کنونی جامعه ما را وجود ملتی ولایتمدار و رهبری هوشیار دانست و افزود: امنیت کنونی کشور ما ناشی از وجود یک رهبر مقتدر و هوشیاراست که دشمن نتوانسته بر ملت ما هجوم بیاورد.

روحانی با اشاره به اینکه اگر اسلام حقیقی آن طور که شایسته است بیان شود همه مشکلات ملت ما حل و فصل می‌شود، گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری علمای دین باید اسلام را به طور حقیقی به مردم معرفی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات