خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان همدان تاکید کرد

ضرورت مرور حماسه 9 دی برای جلوگیری از وقوع فتنه‌های دیگر

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مرور حماسه 9 دی برای جلوگیری از وقوع فتنه های بزرگتر در آینده ضرورت دارد.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۹۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فاطمه ستاری نوید با اشاره به اهمیت حماسه 9 دی اظهارداشت: حماسه 9 دی از حماسه های ماندگار تاریخ مردم بصیر ایران اسلامی است و از دلایل شکل گیری این حماسه، انگیزه های مقدس، رشادت های دین مدارانه و گذشتن از جان و آبرو برای عاشورا و امام حسین (ع) است.

وی تصریح کرد: حماسه عظیم مردم در نهم دی ماه باعث شد تا همگان این روز را یوم الله بنامند و از آن برای همیشه تاریخ به نیکی یاد کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، عنوان کرد: از مهمترین ثمرات این حماسه عظیم این است که انقلاب اسلامی و ملت ایران در سال 88 با فتنه آمریکایی - صهیونیستی مواجه شدند؛ که این امر خود تجربه ای بسیار بزرگ را برای آنها به ارمغان آورد.

ستاری‌نوید افزود: فتنه 88 که با هدف گمراه کردن مردم و قرار دادن آنان در برابر نظام اسلامی شکل گرفته بود با بصیرت مردم ایران اسلامی به سرعت از بین رفت.

وی با بیان اینکه باید با فتنه‌های گذشته، زمینه‌های پیدایش این فتنه ها، عوامل و عناصر پدیدآورنده این فتنه ها، اهداف و انگیزه های فتنه گران آشنا بود، تاکید کرد: مرور حماسه 9 دی برای جلو گیری از وقوع فتنه های بزرگتر در آینده ضرورت دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان همچنین با اشاره به استفاده برخی از افراد و خواص جامعه از عبارت شورای رهبری، گفت: بصیرتی که در نهم دی ماه برای همه مردم ایران اسلامی تبیین شد باید در این مرحله نیز به نسل جوان انتقال یابد تا بتوانیم با سربلندی از این پیچ خطرناک نیز عبور نماییم.

ستاری ابراز کرد: باید با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه بصیرت افزایی مردم تلاش کنیم چرا که 9دی یوم الله است ومؤمنین باید این روز خدایی را پاس بدارند.

وی در ادامه با اشاره به حضور میلیونی مردم و خلق این حماسه عظیم در نهم دی ماه، تصریح کرد: حماسه 9دی باحضورگسترده ومیلیونی مردم ایران در سراسر کشور براساس احساس تکلیف دینی ، بصیرت و دشمن شناسی ودر راستای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به صورت خودجوش پدید آمد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: این حضور خودجوش مردمی در صحنه به جز باعنایات الهی ممکن نبود.

ستاری با اشاره به نقش بی بدیل بانوان در خلق حماسه نه دی، عنوان کرد: زنان نیز هم دوش مردان با آگاهی وبصیرت وتشخیص سره از ناسره وارد میدان عمل شدند وباحضور خویش عظمت شکوه یک زن مسلمان، فهیم، مبارز، انقلابی وولایت مدار را به نمایش گذاشتند.

وی در پایان با تاکید بر حضور گسترده و دشمن شکن در مراسمات پیش بینی شده نهم دی ماه امسال ، خاطرنشان کرد: بانوان ثابت کردند که هر کجا تکلیف باشد آنها هم هستند و در نقش برآب کردن توطئه های دشمنان و فتنه گران با روحیه استکبار ستیزی تأثیر بسزایی دارندو مانند مبارزات قبل از انقلاب و ایثارگری های 8 سال دفاع مقدس همیشه در صحنه حاضر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات