خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه گفت: فتنه 88 با هوشیاری رهبری و بصیرت مردم برچیده شد اما به طور کامل رفع نشد چراکه هنوز ریشه های آن خشک نشده و فتنه‌گران در تدارک فتنه‌ای جدید هستند.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۱۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
فتنه‌گران در تدارک فتنه‌ای جدید هستند/عده‌ای قصد دارند با علامه‌سازی وارد مجلس خبرگان شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، به همت فرماندهی سپاه ناحیه بهار و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همایش بزرگداشت 9 دی با موضوع بصیرت سیاسی با حضور مسئولان شهرستانی، امام جمعه شهرستان بهار، نماینده مجلس شورای اسلامی در سالن آیت‌الله بهاری شهرستان بهار برگزار شد.

استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم اظهار داشت: بعد از حکومت امام حسن(ع) هیچ حکومت شیعه ای نتواسته بر جهان اسلام خلافت کند و بعد از 1400 سال حکومتی به رهبری امام خمینی(ع) معماری شد و بعد از آن نیز رهبر انقلاب توانسته هوشمندانه سکان‌دار این انقلاب باشد.

دکتر فلاح افزود : دشمن هزاران توطئه با تشکیل اتاق‌های فکر و به وسیله ارتباط با ضد انقلاب داخلی به راه انداخته تا بتوانند این انقلاب را از مسیرخود خارج کنند.

وی با اشاره به فتنه 88 عنوان کرد: فتنه 88 با هوشیاری رهبری و بصیرت مردم برچیده شد اما به طور کامل رفع نشد چراکه هنوز ریشه های آن خشک نشده و فتنه‌گران در تدارک فتنه‌ای جدید هستند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه موضوع نفوذ بیش از 70 بار توسط مقام معظم رهبری تأکید شده است، گفت: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی دشمن همواره به دنبال مقابله با ما بوده اما امروز با فتنه نفوذ و شیوه‌های جدیدتر کار خود را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به روزهای شکل‌گیری انقلاب اسلامی افزود: بسیاری از کسانی که به بنی صدر رأی دادند از نیروهای انقلابی به شمار می‌رفتند .

فلاح افزود: افرادی که در فتنه‌های 78 و 88 مشاهده می شدند شکل یافته از همان دوران اوایل انقلاب هستند که تحت تأثیر نفوذ قرار گرفته بودند.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند که در صدر عالی نظام مقام رهبری نفوذ کنند، گفت: همان افرادی که در فتنه 88 دخیل بودند و می‌خواستند رهبری را محدود کنند، امروز قصد دارند، بسیار نرم و به ظاهر قانون‌مدارانه از راه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، با شورایی کردن رهبری، همان فتنه را دوباره برپا کنند.

فلاح افزود: نفوذ در تمام دوره‌ها به اشکال مختلف از قبیل نفوذ امنیتی و سیاسی در دستور کار دشمن بوده که با یاری خداوند نظام از آنها عبور کرده است.

وی ادامه داد: با پیدایش انقلاب اسلامی دشمنان این نظام از هر حربه ای استفاده کردند تا به نظام اسلامی، انقلابی و مردمی ما ضربه بزنند.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: فتنه‌ها و توطئه ها تنها مربوط به سال 88 و 78 نیست بلکه این فتنه ها از سال 57 با پیروزی انقلاب شروع شد و از همان زمان دشمن با رخنه در کشور و با ایجاد گروه هایی به فکر ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند و پس از آن با فراهم ساختن زمینه جنگ تحمیلی و تحریم ها و تا این لحظه که با بحث هسته ای ادامه دارد هنوز دشمنی های خود را دنبال می کنند.

وی با اشاره به بصیرت و هوشیاری مقام معظم رهبری یاد آور شد: مدیریت ایشان از مرزهای جمهوری اسلامی فراتر رفته و امنیت منطقه در سایه مقام معظم رهبری است.

فلاح با بیان اینکه عده ای قصد دارند با علامه‌سازی وارد مجلس خبرگان شوند، گفت: اکنون دیگر سیاست فتنه گران تغییر کرده است.

وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یوم‌الله 9دی و 22 بهمن باعث می شود که بعضی از پرونده ها مخفی نماند، گفت: فتنه 78 بهانه ای بود در کوی دانشگاه تا نفوذ در ولایت را داشته باشند و بیگانگان گمان می کردند کار ولایت تمام شده است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سالروز روز دانشجو افزود: در 16 آذر امسال بسیاری از فتنه گران تریبون‌هایی در دانشگاه ها راه انداخته بودند و ما باید هوشیار باشیم.

وی در پایان سخنانش گفت: امروز اگر ما عقب بایستیم دشمن جلو خواهد آمد و این شعار های مقام معظم رهبری است که دارای مقاومت است.

در پایان این مراسم از مهدی ساعد قاری قرآن کریم که در مسابقات کشوری مقام دوم کشوری را کسب کرده با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات