خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

پشت پرده هر فتنه‌ای در بین امت اسلامی آمریکا و اسرائیل قرار دارد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در صدر هر فتنه و دسیسه‌ای در میان امت اسلامی دست آمریکا و اسرائیل پشت پرده است که نمونه بارز آن فتنه ۸۸، ظهور غده سرطانی داعش در منطقه است.
کد خبر: ۸۶۱۳۵۸۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین حجت الاسلام محمد رضوی‌راد صبح امروز در مراسم بزرگداشت یوم الله۹دی ضمن تقدیر از خانواده شهدا، مردم و مسئولان اجرایی این مراسم اظهار داشت: خیلی‌ها تلاش کردند چه در داخل و چه در خارج از کشور تا موجب براندازی این نظام شوند اما با عنایت الهی و بصیرت مقام معظم رهبری و آگاهی مردم توطئه آنان خنثی شد.

وی افزود: در صدر هر فتنه و دسیسه‌ای در میان امت اسلامی دست آمریکا و اسرائیل پشت پرده است که نمونه بارز آن فتنه ۸۸، ظهور غده سرطانی داعش در منطقه و هزاران دست اندازی و دسیسه های ریز و بزرگ در منطقه و دنیا است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: با وجود این همه دشمنی آمریکا با امت اسلامی کسانی هستند در داخل کشور که هنوز آمریکا و ایادی آن را مورد تایید می‌دانند که این اشتباهی بزرگ است.

وی ادامه داد: در فتنه 88 افراد بی‌بصیرت به جای پایبندی به نظام و ولایت رو به شیطان کرده و گمراه شدند و ضربه ای سنگین به نظام و ولایت وارد کردند و هنوز نیز درس نگرفته و بر سر اشتباه خود هستند.

رضوی‌راد با بیان اینکه فتنه‌گران باید پاسخگوی اعمال خود به نظام و مردم باشند، عنوان کرد: پیام ۹دی پیام ولایت و رهبری است یعنی پایبند به نظام و ولایت و رهبری باشیم و برای مقابله با شیطان بزرگ امریکا و اسراییل همیشه بکوشیم و در صحنه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات