خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان مطرح کرد
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان گفت: در فتنه سال 88 همه دشمنان هم پیمان شدند که ریشه انقلاب اسلامی را بزنند و از بیداری اسلامی و صدور و نفوذ انقلاب در سراسر دنیا جلوگیری کنند.
کد خبر: ۸۶۱۳۶۴۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد محمودزادهبا گرامیداشت سالروز حماسه 9دی، بیان داشت: با پیدایش انقلاب اسلامی دشمنان این نظام از هر حربه ای استفاده کردند تا نظام اسلامی، انقلابی و مردمی ما ضربه بزنند.

وی اظهار کرد: فتنه ها و توطئه ها تنها مربوط به سال 88 نیست بلکه این فتنه ها از خود سال 57 با پیروزی انقلاب شروع شد و از همان زمان دشمن با رخنه در کشور و در شمال و جنوب، غرب و شرق کشور با ایجاد گروه هایی از جمله گروهک منافقین به فکر ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند و پس از آن با فراهم ساختن زمینه جنگ تحمیلی و تحریم ها و تا این لحظه که با بحث هسته ای ادامه دارد هنوز دشمنی های خود را دنبال می کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان با بیان اینکه در سه دهه پس از پیروزی انقلاب با سه فتنه بزرگ کشور روبرو شد، افزود: بحث لانه جاسوسی و بعد از آن فتنه بنی صدر، حادثه کوی دانشگاه در سال 78 و فتنه سال 88 ، فتنه های بزرگی بودند که با مدیریت هوشمندانه مقام عظمای ولایت و مردمی خنثی شدند.

محمودزاده عنوان کرد: فتنه با جنگ رو در رو تفاوت دارد، فتنه زمانی رخ می دهد که تشخیص حق از باطل سخت می شود و حتی خواص را هم تحت تأثیر قرار می دهد و همانند مثل غباری است که کسانی که تنها با بصیرت می توان مانع نفوذ شیطان و دشمن شد و حق از باطل را تشخیص داد.

وی گفت: در فتنه سال 88 همه دشمنان کشورمان هم پیمان و هماهنگ شدند که ریشه انقلاب اسلامی را بزنند و از بیداری اسلامی و صدور و نفوذ انقلاب در سراسر دنیا جلوگیری کنند و می بینیم که همین جریان فتنه سال 88 بود که به فرمایش رهبری که دشمنان ملت از جمله آمریکا، صهیونیست و آل سعود را امیدوار کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان عنوان کرد: در رابطه با فتنه سال 88 برخی ها در اوایل سه دیدگاه را عنوان می‌کردند، برخی ها که با تصور خام می خواهند چشمان خود را ببندند می گویند فتنه و آشوب به راه افتاده اختلاف دیدگاه یک کاندیدا با کاندیدای دیگر و دعوای سیاسی دو جناح بود که از مناظرات شروع شد و برخی دیگر می گویند که یک گروه به دلیل تمکین نکردن به قانون و سوء استفاده از آراء مردم آمدند و از این دعواها را ایجاد کردند که این دو مسئله با وجود دخیل بودن در ایجاد فتنه دلیل اصلی شکل گرفتن فتنه نبودند.

محمودزاده تصریح کرد: در حقیقت فتنه سال 88 پیش زمینه ای به اندازه نظام جمهوری اسلامی یعنی 37 سال مداومت و تلاش دشمن خارجی و داخلی برای راه اندازی چنین فتنه ای بوده است و وجود سه فتنه بزرگ در سه دهه خود بیانگر این موضوع است که دشمان این نظام دست از دشمنی خود برنداشته اند.

وی با بیان اینکه سران فتنه نیز فریب خوردند و در پازل دشمن اقدام می کردند، گفت: سران فتنه در طول مسیری قرار گرفتند که همسو با معاندان و دشمنان مظام حرکت می کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان افزود: از پیدایش فتنه تا قیام مردمی 9 دی ماه یعنی در هشت ماه فتنه، بسیاری از مردم کم کم با روشنگری های مقام معظم رهبری مسیر حق از باطل را تشخیص دادند.

محمودزاده تصریح کرد: آن کسانی که از انتخابات تا قیام 9دی ابهاماتی داشتند با روشنگری هایی که رهبر انقلاب داشتند به نتیجه رسیدند و توانستند معیار حق و باطل را تشخیص دهند راهشان را از فتنه گران جدا کردند، اما عده ای که از سخنان مقام معظم رهبری بعد از انتخابات تا 9دی بر سخنان بی پایه و اساس خود پافشاری و اصرار کردند یا افراد بی بصیرتی هستند که هنوزهم تشخیص نمی دهند یا واقعا این ها معاند نظام و انقلاب هستند و نشان می دهد که این ها از اول هم با انقلاب اسلامی ما همراه نبودند.

وی عنوان کرد: مردم از اول تصور نمی کردند که فتنه گران بخواهند ضربه به دین بزنند می گفتند دعوای سیاسی است اما ماجرای اهانت به حضرت امام(ره) شد، مشخص شد این ها هم با انقلاب میانه خوبی ندارند و بعد از آن ماجرای عاشورای سال 88 هم به خوبی نشان داد که در حقیقت فتنه گران با اسلام هم رابطه ای ندارند از این رو کم کم آن عده که ناخواسته جریان منحرف شده را حمایت می کردند با بصیرت راهشان را جدا کردند و آن راهپیمایی های عظیم خودجوش و مردمی را در دی ماه 88 رقم زدند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان گفت: آن دست از افرادی که در حقیقت سران اصلی فتنه هستند و هنوز هم از کرده خود پشیمان نشدند و آن هایی که هم اینک نیز درباره فتنه 88 موضع نگرفته و جزء ساکتین فتنه هستند از اول همراه انقلاب نبودند چرا که حفظ نظام از اوجب واجبات است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات