خبرهای داغ:
عضو هیئت‌رئیسه مجمع طلاب حوزه علمیه قم گفت: هنوز پرونده فتنه رمزگشایی نشده تا کسانی که در این سال تخلف کردند به جرمشان رسیدگی شود و مردم در انتخابات باید بسیار مواظب باشند که افراد و تفاله‌های فتنه در انتخابات نفوذ پیداکرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۴۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام‌ سیدجلال رضوی در مراسم 9 دی در مسجد جامع ملایر با اشاره به دستاوردهای این حماسه بزرگ اظهار داشت: نه دی روز بیعت با نائب امام زمان(عج) و دفاع از آرمان‌های انقلاب و شهدا است.

وی گفت: برای تحلیل و بررسی حماسه 9 دی نیاز است که کتاب قطور انقلاب را ورق زده و با معجزه انقلاب اسلامی ایران هر چه بیشتر آشنا شد.

عضو هیئت‌رئیسه مجمع طلاب حوزه علمیه قم افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب بوده و فتنه‌های فراوانی را علیه ایران همچون جنگ تحمیلی به وجود آورد.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان افزود: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام خمینی(ره) اولین ضربه را استکبار زده و سبب تحقیر آمریکا شد.

رضوی افزود: دشمنان تمامی آزمایش‌ها برای جلوگیری از صدور انقلاب و تبدیل‌شدن انقلاب اسلامی ایران به یک تمدن انجام داد ولی همواره با بصیرت مردم و رهبری با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به فتنه 78 گفت: دشمن در تیرماه سال 78 بانفوذ در دانشگاه و اجرای برنامه‌های اصلاحاتی که جز فساد چیزی به همراه نداشت قصد اجرای سناریوی ضربه زدن به ایران اسلامی را داشت.

عضو هیئت‌رئیسه مجمع طلاب حوزه علمیه قم گفت: بصیرت و آگاهی رهبر در کمتر از یک هفته این فتنه را خاتمه داده ولی دشمنان 10 سال بازهم برای ایجاد فتنه‌ای جدید برنامه‌ریزی کردند.

وی گفت: در سال 88 افرادی که نقاب یاران امام و انقلاب را بر چهره زده بودند وارد میدان شده و مشکلات آن سال همچون روزه‌خواری در ماه رمضان، توهین به عزای امام حسین(ع)، توهین و هتک حرمت خیمه اباعبدالله(ع) را به وجود آوردند.

رضوی فزود: فتنه گران سال 88 عمروعاص گونه و با شعار الله‌اکبر و یا حسین(ع) فتنه آن سال را به وجود آوردند و فتنه گران کسانی جز مزدوران و سیلی خوردگان انقلاب نبودند.

وی گفت: فتنه 88 روز امتحان ملت ایران بود و در این سال برای چندمین بار دست خدا و دست امام زمان(عج) از انقلاب پشتیبانی کرد.

عضو هیئت‌رئیسه مجمع طلاب حوزه علمیه قم با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات بیان کرد: امروز کسانی در انتخابات ثبت‌نام کرده که با اسلام آمریکایی به جلوآمده و قصد تقابل با اسلام ناب رادارند.

وی افزود: کسانی که در این انتخابات پیروزمی شوند باید رهروان خط امام و خط انقلاب بوده و قدردان خون شهدا باشند و مردم باید در انتخاب خود دقت فراوانی کنند.

رضوی گفت: ما برای اشرافی گری و قبح شکنی انقلاب نکرده‌ایم و باید هر کس در هر لباس و موضعی جایگاه ولی‌فقیه در کشور را دانسته و با آن مشکل نداشت.

وی گفت: هنوز پرونده فتنه رمزگشایی نشده تا کسانی که در این سال تخلف کردند به جرمشان رسیدگی شود و مردم در انتخابات باید بسیار مواظب باشند که افراد و تفاله‌های فتنه در انتخابات نفوذ پیداکرده‌اند.

عضو هیئت‌رئیسه مجمع طلاب حوزه علمیه قم افزود: باید بسیار مراقب بود چراکه برای مجلس خبرگان برنامه‌ریزی‌شده است و هر کس که بحث شورای رهبری را مطرح می‌کند از عقب‌ماندگی سیاسی برخورداراست.

وی گفت: کسانی که در مجلس ششم فتنه را برپا کردند امروز سروکله‌شان پیدا شده است و سیاست‌مدارانی که رفوزه شده‌اند در کنار افراد سرشناس قرارگرفته‌اند و در بین مردم جایی به دست آوردند.

عضو هیئت‌رئیسه مجمع طلاب حوزه علمیه قم گفت : این انتخابات بسیار مهم بوده و مردم باید بدانند به چه کسانی رأی می‌دهند و باید مواظب بود که کسانی وارد مجلس نشوند که قصد دهن‌کجی به قانون و نظام را در مجلس داشته باشند.

وی با اشاره به سخنان رهبری در دیدار روز گذشته با میهمانان اجلاس اسلامی گفت: روز گذشته کارشکنی‌های صهیونیسم و پول‌های صعودی همه به زمین خورد و همه سفرای کشورهای اسلامی پیام تمدن اسلامی رهبر انقلاب را شدیدند.

رضوی افزود: خیزش اسامی اکنون منطقه را فراگرفته و بیداری اسلامی در کشورها سبب شده تا در تمامی منطقه شعارهایی همچون مرگ بر امریکا که در ایران سر داده می‌شود در این کشورها نیز سر داده شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات