خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه در یادواره فرماندهان، سرداران و 850 شهید نهاوند:

نفوذ تا زمانی که آسیب‌شناسی نشود اثرگذار خواهد بود

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: نفوذ تا زمانی که آسیب‌شناسی نشود اثرگذار خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۶۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در یادواره فرماندهان، سرداران و 850 شهید شهرستان نهاوند با اشاره به فتنه نفوذ بیان کرد: برخلاف برداشت عوام که تصورمی‌کنند نفوذ فقط جنبه سیاسی دارد نفوذ تمامی ارکان انقلاب را از جمله ابعاد نظامی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی را تحت شعاع خود قرارمی‌دهد و تخریب می‌کند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از مرداد ماه سال جاری تاکنون بیش از70 بار به بحث نفوذ اشاره کرده و این نشانگر اهمیت موضوع است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: بحث نفوذ از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بوده اما به عنوان اولویت اول دشمن قرار نداشت.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر بحث نفوذ به عنوان اولویت نخست دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفته و این امر از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.

ابوحمزه تأکید کرد: تا زمانی که نفوذ کالبدشکافی و آسیب‌شناسی نشود اثرگذار خواهد بود اما چنانچه اهداف نفوذ برای مردم تبیین شود اثرگذار نخواهد بود.

وی تصریح کرد: بحث نفوذ ابعاد گسترده و عمیقی دارد و درهرجا زمینه حضور دشمن فراهم شود ظهور پیدامی‌کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال از بین بردن سیرت نظام هستند ولواینکه صورت نظام به صورت منفعل باقی بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات