خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر با بیان اینکه اقتدار ملت ما در 9 دی 88 به جهانیان ثابت شد، گفت: در ان روز این ملت بودند که مانند همیشه با حمایت از ولی فقیه از دشمنان داخلی و خارجی اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت ابراز انزجار کردند.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۶۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام سیدرضا فاضلیان در خطبه های نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر، حماسه 9 دی 88 را ثبت شده در تاریخ ایران به عنوان روز دفاع از اسلام و ولایت دانست و گفت: فتنه ای که می رفت پایه های نظام را با خطر مواجه کند با حضور حماسی و میلیونی مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه کشورمان خاموش شد.

وی با بیان اینکه اقتدار ملت ما در 9 دی 88 به جهانیان ثابت شد، اظهار کرد: در ان روز این ملت بودند که مانند همیشه با حمایت از ولی فقیه از دشمنان داخلی و خارجی اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت ابراز انزجار کردند.

خطیب نماز جمعه ملایر در ادامه از نجات یافتن رمادی در غرب عراق توسط مردم این کشور خبر داد و با تبریک به ملت دولت و ملت عراق، افزود: مردم عراق با پیروزی در این نبرد وحدت شیعه و سنی را به خوبی نشان داده و گروه داعش را شکست دادند.

فاضلیان با اشاره به منویات رهبری درباره وحدت جهان اسلام، گفت: ایشان تأکید دارند تا علما و روشنگران راستین اسلام، به دنبال پی ریزی حقیقی اسلام ناب محمدی(ص) باشند، چرا که با بنا شدن پایه های حقیقت اسلام مشکلات دنیا حل شدنی است.

وی به روز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به آنکه ویژگی ارزشمند رسول مکرم اسلام(ص) استقرار اخلاق نیکو و حسنه در جامعه است، می طلبد که مسئولان نیز با تأسی به پیامبر خاتم(ص) از این ویژگی بهره مند شوند و بیش از پیش با رعایت کردن اخلق نیکو و حسنه نسبت به تکریم ارباب رجوع اهتمام ورزند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه بیش از هزاران روایت از امام صادق(ع) روایت شده است، تصریح کرد: در حقیقت سه دهم از احکام اسلام از دیگر معصومین(ع) است و هفت دهم آن متعلق به امام ششم شیعیان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات