خبرهای داغ:
بیانیه بسیج دانشجویی استان همدان در پی شهادت شیخ النمر:
در بیانیه بسیج دانشجویی استان همدان در پی شهادت شیخ النمر آمده است: امروز رهبر شیعیان عربستان به دست رژیم آل‌سعود به شهادت رسید و مجامع بین المللی همچنان در سکوتی مبهم به سر می‌برند.
کد خبر: ۸۶۱۴۸۸۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در پی شهادت شیخ النمر روحانی برجسته شیعه عربستان توسط آل‌سعود جنایت‌کار بسیج دانشجویی استان همدان بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امام خمینی(ره): «اگر از جنایات صدام بگذریم، از آل سعود نمی‌گذریم. لکه ننگ آمریکا با آب زمزم و کوثر هم از دامن آل سعود پاک نمی شود.»

درود بر روح ملکوتی شهید نمر باقرالنمر که به خیل اصحاب کربلا پیوست.

ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت عالم برجسته جهان اسلام و مجاهد وارسته شیخ نمرباقرالنمر به محضر حضرت ولی عصر(عج) و ولی امرمسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) باید یادآور این جمله زیبا از حضرت امام (ره) شد و آن را بر سر در عالم نصب نمود که فرمود: «بکشید ما را،ملت ما بیدارتر می‌شود.»

و امروز بار دیگر برگ جدیدی بر سیاهه جنایت آل سعود اضافه شد که موجبات غم و اندوه و انزجار مسلمین جهان و هر انسان آزاداندیشی را از این رژیم جنایتکار فراهم می‌کند. چراکه دشمنان نمی‌دانند خون هر شهیدی که به پای نهال بیداری اسلامی ریخته شود ریشه‌های آن را محکم‌تر می‌کند و از این جهت «الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء و الجهلاء» چراکه با اعمال احمقانه و نابخردانه خود روز خود را به شام سیاه تبدیل و بستر سقوط خود را فراهم می‌کنند.

با گذشت بیش از چهار دهه از بیداری جهان اسلام که سرمنشأ آن از مبارزات حضرت امام(ره) شروع شد. معاندین اسلام و منافقین اسلام‌نما که با لباس اسلام آمریکایی ظاهر شدند شروع به جنایت و سرکوب بیداری مسلمین کردند.

به راستی چه رابطه‌ای میان ناکامی‌های شیطان بزرگ و آواره کردن و کشتار ملت‌ها در منطقه و جهان وجود دارد؟ چرا بعد از شروع بیداری اسلامی و الگوگیری ملت‌های بحرین، مصر، لیبی، تونس، یمن و عربستان از انقلاب اسلامی مستکبرین عالم احساس خطر کرده و شروع به سرکوب انقلاب‌ها و رهبرانشان کردند؟ شیخ علی سلمان در بحرین، شیخ نمر باقر النمر در عربستان، شیخ ابراهیم زکزاکی در نیجریه و نمونه‌های دیگر مورد حمله و سرکوب قرار گرفته و تا به امروز برخی در زندان زیر شکنجه و برخی دیگر محکوم به اعدام می‌شوند.

امروز رهبر شیعیان عربستان شهید مجاهد بعد از مدت‌ها اسارت و شکنجه به دست رژیم آل سعود به شهادت رسید و مجامع بین المللی همچنان در سکوتی مبهم به سر می‌برند در این میان حداقل انتظار امت اسلامی ایران از دستگاه دیپلماسی کشور این است که یک واکنش سریع و قاطع به این نوع جنایت‌های آل سعود که تجربه قبلی هم داشته است نشان دهد و با پیگیری سریع و تمام توان و ظرفیت سرنوشت سایر رهبران جهان اسلام همچون شیخ ابراهیم زکزاکی و شیخ علی سلمان کوتاهی‌های گذشته را جبران کرده تا نکند در توحشی دیگر این بزرگان نیز به روزگار شیخ نمر مبتلا شوند.

لذا جامعه بیدار بسیج دانشجویی استان همدان ضعف دستگاه دیپلماسی کشور را جهت پیگیری خون این شهید مظلوم مورد خطاب قرار داده چراکه هیچ موضع قاطعی نسبت به خاک و خون کشیدن شیعیان مظلوم دنیا از خود نشان نداده و اقدام خاصی در لغو حکم اعدام این عالم دینی نداشته است.

أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ

قرارگاه دانشجویی شهید زین‌الدین همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات