خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان مطرح کرد
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان خطاب به سران آل سعود و استکبار جهانی گفت:شیخ نمر اولین شهید ما نیست و شهادت برای ما ارث پدری است و این شهادت‌ها زمینه سرنگونی حکام جبر و فساد را به زودی زود فراهم خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۱۵۳۵۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
به گزارشخبرگزاری بسیج از همدان،تجمع اعتراض آمیز نسبت به شهادت شیخ نمر امروز با حضورروحانیون حوزه‌های علمیه همدان، اساتید، دانشگاهیان، مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی، اصناف و بازاریان و اقشار مختلف مردم در میدان امام زاده عبدالله (ع) همدان برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در این مراسم اظهار داشت:شهادت در راه خدا و اسلام ناب محمدی (ص) برای ما و امامان ما ارث است.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌ محمدی گفت:افضل جهادها همان جهاد حرف عدل و حق در برابر ظالم و بزرگ‌ترین رسالت روحانیت بیداری امت اسلام است.

وی اظهار کرد:به فرموده حضرت امام خمینی (ره) قطعا خون بر شمشیر پیروز می‌شود و این وعده در حال تحقق است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به شهادت رساندن شیخ نمر توسط آل سعود کودک کش افزود:شهادت بی‌ رحمانه شیخ نمر که بحق یکی از بهترین‌های امت اسلام و جهان تشیع بود، نشانه بیچارگی آل‌سعود است.

وی با طرح این پرسشکه جرم آیت‌الله نمر چه بود که کشته شد، گفت:اگر امت‌ های اسلامی بیدار بودند و می‌دانستند دجال‌ های قرن حاضر آنها را گول می‌زنند و فرهنگ شیطانی به خورد آنها می‌دهند، این فجایع رخ دلخراش هرگز رخ نمی‌ داد.

محمدی اظهار کرد:حکومت‌های پوشالی مثل آل سعود در عربستان، آل خلیفه در بحرین و... همگی دست‌ نشانده‌های شیطان بزرگ آمریکا هستند ولی زشت‌تر از آمریکا عمل می‌کنند.

وی افزود: مولای همه ما صاحب الزمان (عج) اگر ظهور کنند، قطعاقبل از نابودی استکبار جهانی، آل سعود را به جهنم روانه خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به نقش مهم روحانیت روشنگری و بصیرت افراد گفت: در حال حاضربزرگترین رسالت روحانیت بیدارگری است و شهدای محراب و کسانی که در ساواک شهید شدند، بیداری را به ما بخشیدند و امروز زن و مرد باید بیدارگری را به جهان صادر کنند.

وی خطاب به سران آل سعود و استکبار جهانی اظهار کرد:شیخ نمر اولین شهید ما نیست و شهادت برای ما ارث پدری است و این شهادت‌ها زمینه سرنگونی حکام جبر و فساد را به زودی زود فراهم خواهد کرد.

گفتنی است در این تجمع مردم همیشه در صحنه دارالمومنین همدان شعارهایی از جمله «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «لبیک یا خامنه‌ای، لبیک یا حسین(ع) است»، «یا ایهاالمسلمون اتحدو اتحدو»،«مرگ بر ضد ولایت‌فقیه»، «درود بر رزمندگان اسلام»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر امریکا»، «ایرانی می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «خون نمر می‌جوشد، حزب‌الله می‌خروشد» و «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» سر دادند.

انتها پیام/

ارسال نظرات