فرمانده سپاه کبودراهنگ گفت: شهادت شیخ باقر النمر موج بیداری اسلامی را در منطقه به ویژه در میان شیعیان عربستان ایجاد خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۱۵۳۵۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

سرهنگ محمود بداغی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ، درخصوص شهادت روحانی مبارز و عالم بزرگوار شیخ نمر باقرالنمر به دست آل سعود پیام تسلیت خود را ابراز کرد و گفت: این شهید والا مقام که از مدافین حقوق بشر بود پس از تحمل شکنجه های فراوان توسط آل‌سعود به مقام شهادت نائل شدند.

وی با اشاره به اینکه مردم مسلمان جهان به راه ومسیر روشن شیخ نمر ادامه خواهند داد، گفت: مردم مسلمان جهان به ویژه شعیعیان مظلوم عربستان قطعاً این حرکت ارزشمند روحانی مبارز را ادامه خواهند داد و در این راستا سکوت نخواهند کرد.

فرمانده ناحیه سپاه کبودراهنگ باتوجه به اینکه شهادت شیخ نمر موج بیداری اسلامی را در عالم تشدید می‌کند، ابراز کرد: شهادت این عالم بزرگوار موج بیداری اسلامی را در بین همه مسلمانان جهان بیدار می‌کند تا افرادی که از آل‌سعود پیروی می‌کنند پی به اشتباه بزرگ خود ببرند.

وی با بیان اینکه اعدام شیخ نمر آغازگر مرحله جدیدی از بیداری اسلامی در سراسر جهان است تصریح کرد: مقابله و برخورد با عالمان برجسته دینی عاقبتی جز نابودی برای آنان ندارد.

بداغی درخصوص شهادت شیخ النمرو 46 تن از مجاهدان عربستان که لطمه بزرگی به سیاست عربستان وارد شده است، گفت: بی‌شک شهادت این عالم بزرگ و مجاهدانش بر سرنگونی آل‌سعود اثر خواهد گذاشت.

وی با اشاره به اینکه تنها راه سعادت تقدیم جان خود در راه مبارزه با دشمنان است، خاطرنشان کرد: تقدیم جان مهمترین شرط مبارزه با دشمنان، تنها راه سعادت حقیقی است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: با توجه به اینکه شیخ نمر یک روحانی مجاهد و مبارز بود در این راستا موجب خشم آل‌سعود قرار گرفت و او را به شهادت رسانیدند.

وی در خصوص این کار وحشتناک آل‌سعود که باعث پیروزی اسلام خواهد شد، افزود: ظلم و ستم ماندگار نیست و ظلم پایدار نخواهد ماند و دشمنان باید بدانند که ریشه اسلام با ریختن خون شهدا تقویت و رشد می‌کند.

بداغی در پایان اظهار کرد: امید است خداوند ریخته شدن خون این بزرگان و عالمان دینی زمینه ساز نابودی دشمنان اسلام قرار دهد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات