خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قهاوند:

آل سعود با شهادت شیخ نمر بار دیگر ماهیت جنایتکارانه خود را نشان داد

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: آل سعود با این اقدام صفیحانه خود و شهادت شیخ نمر بار دیگر ماهیت جنایتکارانه خود را نشان داد و قطعا این موضوع بی پاسخ نخواهد ماند.
کد خبر: ۸۶۱۵۵۱۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن مرادی اظهار داشت: شهادت و اعدام شیخ نمر از علمای شیعه جهان اسلام به همراه 47 نفر در عربستان نشان از ضعف و اقدام جنونانه حکومت خبیث آل سعود در مقابل حرکت های آزادی خواهانه است.

وی گفت: این موضوع به طور قطع پایانی بر ازمحلال آل سعود است که با این حرکت نابخردانه راه از بین رفتن خود را فراهم کرده است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند بیان داشت: آل سعود با این اقدام صفیحانه خود بار دیگر درون و ماهیت جنایت کارانه خود را نشان داد و قطعا این موضوع بی پاسخ نخواهد ماند و موجب بیدار شدن جهان اسلام و تحرک بخشی به بیداری اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: عربستان سعودی بعد از روی کار آمدن خاندان بن سلمان جنایت های گسترده ای را انجام داده که از جمله آنها می‌توان به حمله وحشیانه و کودک کشی در یمن اشره کرد که با حمله های گسترده باعث شهادت تعدادی از مردم مظلوم به خصوص زنان و بچه ها شده، همکاری و حمایت بی دریغ از گروهک‌های تروریستی در منطقه و پدید آوردن جنایت منا و حادثه اخیر شهادت شیخ نمر که یک خطای استراتژیک دولت آل سعود است.

مرادی بیان داشت: شهادت این عالم وارسته نقطه عطفی در تحولات جدید منطقه خواهد بود و باعث منزوی شدن این خاندان سفاک می‌شود.

وی گفت: عربستان با این اقدام به دنبال فرقه گرایی و سرپوش گذاشتن به اقدامات وحشیانه خود و شکست مفتضحانه در جبهه مقاومت است که پیروزی های جبهه مقاومت با ائتلاف به وجود آمده باعث عصبانیت آل سعود و همپیمانان آن شده است که اعدام شیخ نمر بعد از سفر اردوغان صورت می گیرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات