خبرهای داغ:
بیانیه بسیج اساتید استان همدان در پی شهادت مظلومانه شیخ النمر:
در بیانیه بسیج اساتید استان همدان در پی شهادت مظلومانه شیخ النمر آمده است: هر گونه حرکت مقابله ای با تروریسم جهانی و دست نشانده های استکبار باید مطابق قانون اساسی مترقی نظام جمهوری اسلامی ایران و مرضی نظر رهبر معظم انقلاب باشد نه برخاسته از احساسات یا سلایق شخصی یا تعصبات حزبی.
کد خبر: ۸۶۱۶۷۳۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج اساتید استان همدان در محکومیت به شهادت رساندن مظلومانه شیخ نمر باقر النمر (ره) بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من قُتل مظلومًا فقدجعلنا لوليِّه سلطانًا» آیه 33 سوره اسراء

خدا را شاکریم که بیداری و به تبع آن انقلاب اسلامی، به رغم بدخواهان و ماجراجویان به خواست و توفیق خداوند متعال به یگانه مسیر فراروی انسان‌های آزاده در جای جای این کره خاکی تبدیل شده است.

زمانه، زمانه‌ای است که در آن نسیم روح بخش الهی وزیدن گرفته و مشام جان مردان و زنان آزاده را به شمیم «هیهاتَ مِنّا الذِّلَّةُ» پرچمدار اصلی آزادگی، سید و سالار شهیدان، حضرت حسین بن علی(ع) می نوازد.

از رهگذر این نسیم، امروز بیش از پیش «اصلاح‌گران آزاده»، راه خود را از میان سنگلاخ زر و زور و تزویر باز شناخته و با سر دادن نغمه «إنّا إلی رَبِّنا لَمُنقَلبونَ» گام در این راه گذاشته‌اند و با چنان صلابتی به سمت قله سعادت حرکت می‌کنند که «لا تأخذهم فی الله لومة لائم».

در این میان، هیچ مانعی نمی تواند سد راهشان شود، حتی مرگ، چرا که باورشان این است « قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا إِلاَّ إِحْدَى الْحُسْنَيَيْنِ».

اما مشتی هرزه‌گرد و شهوت‌ران غرق شده در لجن‌زار تکبر و نخوت، که جرثومه­های پلیدشان، حکایت از تلُّون شیطانیشان دارد، به سرکردگی شیطان بزرگ در مقابل اصلاح‌گری این مصلحان راستین و آگاه‌سازی این بیدارگران بصیر، به هر خس و خاری چنگ می‌زنند و به هر عمل ننگین و خباثت آلودی متوسل می شوند، تا بلکه بتوانند با کند کردن حرکت فزاینده آنان، چند صباحی بیشتر، به نشخوار متاع قلیل دنیا بپردازند.

از این رو تمام سعی و همت خود را بکار می گیرند تا اگر توانستند، از راه تطمیع و اگر نتوانستند، از مسیر تهدید و توسل به خشونت شیطانی، آنان را از سر راه خود بردارند، اما غافلند از این حقیقت که « والله مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَو کَرِهَ المُشرِکَونَ». شهادت مظلومانه شهید شیخ نمر باقر النمر، روحانی برجسته و آزاده عربستانی ـ که تمام وجودش را صرف تقابل با تکاثر و تفاخر شیطان صفتان دنیا طلب کرد ـ از جمله پرتوهای نوری است که خداوند متعال وعده تتمیم آرا داده است.

ما اساتید بسیجی دانشگاه­های استان همدان با اذعان به اینکه یقیناً شهید شیخ نمر و یاران آگاه و راسخش مورد تفضل خداوند خواهند بود و بدون شک دست انتقام الهی گریبان ظالمانی را که به جان ایشان تعدّی کردند خواهد گرفت، بر خود فرض و لازم می دانیم که ضمن محکومیت حرکت ددمنشانه رژیم شکم پرست آل سعود در به شهادت رساندن شیخ شهید «نمر باقر النمر و یاران صدیقش»، شهادت این روحانی آگاه به زمانه و فدایی راه سید الشهداء(ع) را به پیشگاه بقیة الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، سلسله جلیله روحانیت آگاه و بصیر و همه آزاد مردان و آزاد زنان در سرتاسر جهان، بویژه خانواده شهید پرور این انسانهای آزاده عربستانی، تبریک و تهنیت گفته و بر این باوریم که هراندازه مظلومیت شهید بیشتر، انتقام خداوند از ظالمان سخت تر خواهد بود و ثانیاً اعلام داریم که تحت فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام السید علی الحسینی الخامنه ای، در پیشبرد اهداف عالیه اسلام ناب محمدی در سراسر جهان، تا آخرین نفس و قطره جان و محو و نابودی شیطان بزرگ، آمریکا، و تمامی دست نشانده­های خرد و زبونش، بویژه آل سعود، از هیچ کوششی دریغ نمی ورزیم.

ثالثا ضمن محکومیت کشتار بیرحمانه انسان های آزاده در سراسر جهان به ویژه مسلمانان بحرین، سوریه، لبنان، فلسطین، یمن، نیجریه و دیگر بلاد اسلامی به دست تروریسم جهانی و دست نشانده های استکبار، متذکر می شویم که هر گونه حرکت مقابله ای با اینان باید مطابق قانون اساسی مترقی نظام جمهوری اسلامی ایران و مرضی نظر رهبر معظم انقلاب بوده باشد نه برخاسته از احساسات یا سلایق شخصی یا تعصبات حزبی.

انتهای پیام/

ارسال نظرات