خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد از برگزاری دوره آموزش کار آفرینی برای 50 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۷۱۳۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

محمد نوشادی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای خدمت به محرومین و نیازمندان تحت حمایت ، برای50 نفر از فرزندان خانواده‌های مددجو که جویای کار هستند دوره آموزش کارآفرینی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با همکاری اداره فنی و حرفه ای به صورت رایگان در حال برگزاری است، افزود: در این جلسات از اساتید دانشگاهی در زمینه‌های استعدادیابی شغلی و کارآفرینی استفاده می‌شود و کارآموزان بعد از اتمام دوره، بر اساس استعداد و توانمندی آنان در زمینه‌های شغلی مورد نظر جذب بازار کار می‌شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص برگزاری دوره‌های آموزش شغلی و فنی محدویتی ندارد و مستعدین شغل و کار می‌توانند در تمام رشته های فنی و حرفه ای آموزش ببینند.

وی ادامه داد: ارتقای دانش مددجویان، آشنایی با روش‌های کارآفرینی و پیشگیری از مشکلات ریسک‌های اقتصادی از موارد مطرح شده در این دوره های آموزشی است.
نوشادی مقدم بیان داشت: مددجویان پس از دریافت گواهینامه مهارت کارآفرینی می توانند از تسهیلات خوداشتغالی استفاده کنند.
وی با تاکید بر اینکه ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به مددجویان موجب توانمندی آنان می‌شود، عنوان کرد: ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان مهم ترین هدف کمیته امداد در راستای حمایت از محرومان و نیازمندان و برون رفت آنان از فقر است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات