خبرهای داغ:
رئیس ستاد دهه فجر استان همدان گفت: ۱۲ هزار عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر در استان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۰۸۶۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد فاضلیان امروز در شورای هماهنگی ستاد دهه فجر استان همدان بابیان اینکه در استان و شهرستان ۱۰ ستاد اصلی برای برگزاری برنامه های دهه فجر تشکیل شده است، بیان کرد: تاکنون سه جلسه برای برگزاری بهتر برنامه های دهه فجر تشکیل شده است.

وی بابیان اینکه ۸۵۰ ستاد فرعی نیز در استان همدان مشغول فعالیت هستند، عنوان کرد: ۲۲ کمیته در ستاد دهه فجر فعالیت می‌کنند.

رئیس ستاد دهه فجر استان همدان با اشاره به برگزاری ۱۲هزار عنوان برنامه در دهه فجر در استان همدان و با بیان اینکه سخنران ۲۲ بهمن دستیار ارشد نظامی فرمانده کل قوا خواهندبود، اظهارداشت: برنامه های دهه فجر از ۱۲ بهمن ماه برگزار خواهدشد.

وی بابیان اینکه کمیته روستایی استان همدان یک هزار و ۷۳ برنامه در این دهه برگزار خواهد کرد، ادامه داد: امیدواریم برنامه های خوبی در این دهه برگزار شود.

فاضلیان بابیان اینکه دیدار با نماینده ولی فقیه از مهم ترین برنامه های کمیته آموزش و برورش است، بیان داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و برگزاری نماز شکر با حضور جمع زیادی از دانش آموزان و فرهنگیان از دیگر برنامه های این ستاد خواهدبود.

وی به کمیته بانوان استان نیز اشاره کرد و افزود: کمتیه بانوان استان یک هزار و ۵۲ برنامه برای دهه فجر در نظر دارد که شاخص ترین آنها همایش عمومی بانوان و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی است.

فاضلیان بابیان اینکه کمیته تبلیغات اسلامی نیز برنامه های خوبی برای این دهه در نظر گرفته است، عنوان کرد: گردهمایی دیدار ۵۰۰ نفر از فعالان قرآنی، برگزاری ۹ برنامه انس با قران، برگزاری ۹ جشنواره کودک و نوجوان و توزیع قرآن در مناطق روستایی محروم از شاخص ترین برنامه های این ستاد در دهه فجر خواهد بود.

وی همچنین به برنامه های کمیته تشکل های مردمی اشاره کرد و گفت:۱۴۰ برنامه توسط این کمیته در دهه فجر برگزار خواهد شد که افتتاح ۲۷ واحد عمرانی، توزیع ۱۰ هزار بسته غذایی، تامین ۳۱۳ مورد جهیزیه برای زوج های تحت پوشش و تجلیل از زندانیان سیاسی دوران انقلاب از جمله برنامه های این ستاد در دهه فجر خواهدبود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات