خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند مطرح کرد

نقش مهم بانوان به‌عنوان کانون خانواده در مقابله با تهاجم فرهنگی

فرماندار نهاوند با اشاره به تهاجم نرم و فرهنگی دشمن گفت: نقش بانوان به‌عنوان کانون خانواده در مقابله با این تهاجم همه‌جانبه بسیار مهم است.
کد خبر: ۸۶۲۰۹۲۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند در همایش بزرگ عفاف و حجاب در نهاوند بیان داشت: نقش زنان و بانوان انقلابی در طول تاریخ انقلاب اسلامی بسیار مهم و اثرگذار بوده است و این نقش در جنگ تحمیلی بسیار نمود داشت.

وی اظهار کرد: امروز با توجه به تهاجم نرم و فرهنگی دشمن نقش بانوان با حیا و با ایمان در مقابله با این تهاجم همه‌جانبه بسیار مهم خواهد بود چراکه زن به‌عنوان کانون خانواده شناخته می‌شود.

فرماندار نهاوند افزود: بانوان ایران اسلامی به‌عنوان نیمی از جمعیت کشور در انتخابات امسال نیز باید حضور حداکثری داشته باشند و فرد اصلح را از بین کاندیداهای موردنظر انتخاب کنند.

وی بیان داشت: این خاصیت و ویژگی جمهوری اسلامی است که همه مقامات آن با رأی مردم انتخاب می‌شود و بعد از گذشت بیش از 3 دهه از پیروزی انقلاب مردم همچنان با اراده و مصمم به‌پای صندوق‌های رأی می‌آیند.

حمیدوند با اعلام آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان نهاوند در برگزاری انتخابات گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری رأی ملت حق‌الناس است و ما تلاش می‌کنیم امانت‌داران خوبی در انتخابات باشیم.

در پایان این مراسم با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان نهاوند از بانوان بسیجی اصناف نهاوند تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات