مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر از پرداخت 11 میلیارد و 730 میلیون ریال بابت حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان ملایری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۱۸۹۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
علی کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای خدمت به محرومین و رفاه حال آنان، برای یک هزار و 750 نفر از مددجویان مبلغ 11 میلیارد و 730 میلیون ریال بابت حق بیمه تامین اجتماعی آنان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح در سال‌های اخیر از طریق کمیته امداد امام (ره) در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت بوده است، بیان داشت: این تعداد بیمه شده شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی این نهاد هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر تصریح کرد: بیمه عمر و بازنشستگی مجریان طرح‌های خودکفایی و زنان سرپرست خانوار شهری، از مزایای بیمه‌های تأمین اجتماعی است.

وی ادامه داد: در طرح رفع سوء تغذیه کمیته امداد شاخص‌های رشد در کودکان تحت حمایت به طور مستمر سنجیده می‌شود و کودکان دچار سوء تغذیه از طریق مراکز بهداشتی شناسایی و به این نهاد معرفی می‌شوند.

کولیوند اظهار کرد: برای تعداد 350 نفر از کودکان دارای سوء تغذیه مبلغ 850 میلیون ریال اعتبار هزینه شده که در قالب سبد غذایی ماهیانه برای این کودکان، 600 هزار ریال پرداخت می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از بیماری سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال شهرستان ملایر دانست و بیان داشت: کمیته امداد در سرفصل‌های مختلف، خدمات درمانی را به این افراد ارائه می‌کند اما با توجه به هزینه بالای درمان، نیازمند کمک خیران و نیکوکاران هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات