خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان خبر داد
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان از ارائه 10 میلیارد تومان تسهیلات برای راه‌اندازی واحدهای کوچک و عملیاتی خبر داد و گفت: با ارائه این تسهیلات 600 واحد تولیدی در حوزه اقتصاد مقاومتی آغاز به کار کرده است.
کد خبر: ۸۶۲۲۲۴۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهرام صادقی با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: اصلاح الگوی مصرف فقط با فرهنگ‌سازی محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی برای مهارت‌آموزی و مهارت‌افزایی، 3 هزار نفر از آموزش‌های لازم در این زمینه بهره‌مند شده‌اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان بیان کرد: در راستای طراحی و تولید طرح‌های اقتصاد مقاومتی، 300 نفر از مشاوره و راهنمایی افراد زبده این مرکز بهره‌مند شده‌اند که با ظرفیت‌سنجی این افراد راهنمایی‌های لازم از سوی بسیج سازندگی در اختیار آنها قرار داده شده است.

وی به فرهنگ‌سازی در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: با مستندسازی و توزیع بروشورهای تبلیغاتی می‌توان به اصلاح الگوی مصرف که از جمله راهکارهای اقتصاد مقاومتی است، کمک شایانی کرد.

صادقی از ارائه 10 میلیارد تومان تسهیلات برای راه‌اندازی واحدهای کوچک و عملیاتی خبر داد و عنوان کرد: با ارائه این تسهیلات 600 واحد تولیدی در حوزه اقتصاد مقاومتی آغاز به کار کرده است.

وی به راه‌اندازی 70 واحد صنایع تبدیلی در استان اشاره کرد و افزود: برای پیشرفت در این زمینه باید به زیرساخت‌ها توجه بیشتری شود اما جهادسازندگی حمایت‌های لازم در خصوص تهیه تجهیزات لازم و ارائه آموزش‌ها در حوزه صنایع تبدیلی انجام می‌دهد.

مسئول بسیج سازندگی استان همدان تصریح کرد: ارائه وام‌ها عمدتاً در حوزه کشاورزی بوده که از جمله آنها می‌توان به پرورش آبزیان، قارچ خوراکی، پرورش ماکیان، تولید عسل و اصلاح باغات اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات