خبرهای داغ:
فرماندار ملایر تأکید کرد

حضور حداکثری ملاک اصلی در انتخابات

فرماندار ملایر گفت: حضور حداکثری در انتخابات مهمترین ملاک بوده و حضور هر چه باشکوه تر مردم در انتخابات رای به آینده خودشان است.
کد خبر: ۸۶۲۲۴۸۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در جلسه کمیته اطلاع رسانی انتخابات با حضور روابط عمومی ادارات شهرستان ملایر اظهار داشت: روابط عمومی از موثرترین نقش ها در ادارات بوده که در رشد و ترقی و موقعیت اداره نقش محوری دارد.

وی افزود: پس از انقلاب روابط عمومی دارای چالش های فراوانی بوده و حتی رشته روابط عمومی از دانشگاه ها برداشته شد ولی در نهایت نتیجه این شد که این رشته از نیازهای جامعه بوده و بسیاری از مسائل و مشکلات با ارتباط بین دستگاه ها و مردم حل خواهد شد.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به دید برخی از روسای ادارات نسبت به روابط عمومی بیان کرد: برخی از مدیران دید مناسبی به روابط عمومی نداشته و برخی نیز توجه بسیاری به این قسمت دارند.

وی گفت: روابط عمومی ها پیشانی ادارات بوده و و ورود و خروج اطلاعات از روابط عمومی ها صورت می گیرد و برخی از مدیران این را قبول داشته و بهترین استفاده را از روابط عمومی ها کرده و و این قسمت بهترین مشاور برای مدیران هستند.

رضایی گفت: نقش بهتر و کیفی تر روابط عمومی باعث حرکت ادارات شده و نقش روابط عمومی ها در کمیته اطلاع رسانی بسیار مهم است.

فرماندار ملایر با اشاره به فضای سیاسی و اقدامات دولت تدبیر و امید بیان کرد: آنچه که مهم بوده فضای سیاسی دولت بوده و بعد از یاس ها و ناامیدی های فراوان مردم به این نتیجه رسیدند که اعتدال و عقلانیت باید در جامعه حاکم شود.

وی افزود: افراط و تفریط جوابگوی مسائل سیاسی کشور نبوده و دولت با شعار اعتدال و عقلانیت مستقر شد.

رضایی با اشاره به وضعیت دولت در ابتدای کار بیان کرد: دولت جدید در شرایطی کشور را در دست گرفت که تورم بالای 40 درصد بوده و رشد اقتصادی 6.8- بود و این در شرایطی بود که دولت قبل دولت را با رشد مثبت 6 درصدی تحویل گرفته و روابط خارجی کشور با کشورها بسیار مناسب بود.

وی با اشاره به اجرایی شدن برجام و به نتیجه رسیدن ثمرات مذاکرات هسته ای بیان کرد: برخی اکنون با بی لطفی در شرایطی که حتی رهبری هم در این موضوع از تیم مذاکره کننده حمایت کردند اکنون عنوان می کنند که رهبری قلباً با این موضوع مخالف بوده است.

* هیچ سازمان و نهادی حق دخالت در انتخابات را ندارد

فرماندار ملایر افزود: با شرایطی مواجه هستیم که کسانی که با کاغذ پاره خواندن تحریم ها اکنون منافعشان در خطر بوده و تحریم ها برای آنان نفعی داشته است.

وی گفت: شرایط تحریم ها در کشور به نحوی بود که حتی در شهری همچون ملایر بسیاری از کارخانه ها تعطیل شدند و برخی نیز از لحاظ اقتصادی به شدت مشکل دارند.

رضایی گفت: به لطف خدا و به برکت دیانت مردم امروز توفیق حاصل شده و توافق انجام شد و برجام اجرایی شده است.

وی افزود: اگر این توفیق در گذشته اتفاق می افتاد مردم غرق در شادی و سرور بودند ولی اکنون با موضوع خیلی ساده برخود شده و فقط می گویند که برجام اجرایی شده است.

وی با اشاره به بحث انتخابات بیان کرد: دولت یازدهم اولین بار دو انتخابات سرنوشت ساز در کشور را در دستور کار قرار داده و همه کشور برای برگزاری انتخابات با شکوه بسیج شده اند.

فرماندار ملایر گفت: هیچ سازمان و نهادی حق دخالت در انتخابات را نداشته و فقط و فقط وزارت کشور است که وظیفه اجرای انتخابات را بر عهده دارد.

وی با اشاره به بی طرفی دولت در اجرای انتخابات بیان کرد: رهبری در سخنان خود اعلام کرده اند که حتی کسانی که نظام را قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند و این دیدگاه بسیار ارزشمند بوده و حضور حداکثری در انتخابات مهمترین ملاک است.

رضایی با اشاره به مشکلات دولت در بخش بودجه و فروش نفت بیان کرد: دولت در سخت ترین سال مالی در طول دوران انقلاب مواجه بوده و نفتی که در دوره گذشته 148 دلار فروخته می شد اکنون به قیمت 26 دلار می فروشد.

وی با اشاره به امید مردم به انتخابات بیان کرد: خیلی ها قصد داشتند فضای کشور را به یاس و ناامیدی تبدیل کنند و منافعشان از این راه بود ولی دولت توفیقات بالایی دربحث تورم و کنترل قیمت ها و نظام سلامت داشت.

فرماندار ملایر گفت: حضور حداکثری در انتخابات مهمترین ملاک بوده و حضور هر چه باشکوه تر مردم در انتخابات رای به آینده خودشان است.

وی با اشاره به تحولات منطقه ای و انتخابات پیش رو بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات با توجه به شرایط کشورهای منطقه و جهان اسلام بر روی معادلات سیاسی منطقه تاثیر گذار خواهد بود.

رضایی افزود: حضور حداکثری و نتایج انخابات هم باعث خواهد شد که کارشناسان در معادلات خود پشتوانه بودن مردم از نظام را مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به مهمترین وظایف نمایندگان بیان کرد: هنوز برخی از کاندیداها از صداقت مردم سواستفاده کرده و قول های تاسیس بیمارستان و جدول گذاری و آسفالت را می دهند و این در صورتی است که مهمترین وظیفه نماینده قانون گذاری و نظارت است.

فرماندار ملایر گفت: نمایندگان نمی توانند در هر بحثی ورود پیدا کرده و اعمال نظر و نفوذ کنند و کشور به نمایندگانی آگاه و شجاع نیاز دارد.

وی گفت: نماینده خوب وزیران خوب و قوانین مناسب برای کشور انتخاب کرده و همانگونه که رهبر کبیر انقلاب گفتند مجلس در راس امور بوده چون عصاره ملت است و اگر مجلس ضعیف باشد در راس امور قرار ندارد.

رضایی گفت: مهمترین وظیفه کمیته اطلاع رسانی و رسانه ها بیان شاخص های یک نماینده خوب و بخصوص برشمردن مهمترین وظایف نمایندگان است.

وی گفت: مردم ولایتمدار باید تلاش کنند که در 7 اسفند ماه حضور حداکثری و باشکوه در انتخابات داشته و صالح ترین افراد را برای مجلس انتخاب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات