یادداشت:

فضای مجازی عرصه تبلیغات زود هنگام انتخاباتی

امروزه ما در جامعه شاهد استفاده روز افزون از فضاهای مجازی به خصوص فضای مجازی در موبایل هستیم که به دلیل رایگان بودن بهترین راه برای انتقال پیام به افراد محسوب می‌شود، که به همین منظور مورد استقبال نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغات شده است.
کد خبر: ۸۶۲۳۲۰۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
به قلم: فاطمه بیاتی اشکفتکی

همانگونه که امام خمینی (ره) می‌فرمایند: امروز مجلس خانه واقعی ملت است و برخلاف دوران طاغوت، بخصوص رژيم ستمگر پهلوی بر آراء توده متعهد به اسلام و اصيل و زحمتكش و محروم استوار است؛ و دست ناپاك دولت‌مردان و قدرتمندان و خانان و غرب و شرق‌زدگان از آن كوتاه است، امروز دولت مورد اعتماد مجلس حقا دولت مستضعفان، كه وارثان روی زمين‌اند، می‌باشد، خداوند متعال نعمت بزرگ اسلام و استقلال و آزادی را بر ملت ستمديده ايران مستدام فرمايد؛ و ساير ملل تحت ستم را از بند ستمگران نجات دهد.

به نظر می‌رسد شبکه‌های اجتماعی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه یک عرصه تبلیغاتی جدید برای برای نامزدهای انتخابات مجلس دهم باشد، اگرچه تب وایبر در ایران فروکش کرده است اما تلگرام را می‌توان نقطه تمرکز و رقابت کاندیداها در این فضا نامید که نامزدهای متعددی با تشکیل گروه هواداران و یا تشکیل گروه‌هایی با محتواهای متفاوت اما با هدف تبلیغاتی و شبکه‌سازی کار را خود را از چندی پیش در تلگرام شروع کرده‌اند.

تلگرام، اينستاگرام، واتس‌آپ و بسياری شبكه‌های مشابه، به ابزارهايی جديد و رايگان در دست كانديداها و هواداران آن‌ها تبديل شده و شاهد استفاده گسترده تبليغاتی كانديداها از اين ابزارها برای تبليغات هستيم و این در حالی است که زمان تبلیغات آغاز نشده است و این تبلیغات پيش از موعد است، و این درحالی است كه برخلاف سخن مقام معظم رهبری( مدظله العالی) که نامزدها را به پرهیز از تخریب دیگر کاندیدها توصیه می‌کنند اما افرادی نيز با استفاده سوء از اين فضا به سلاخی و تخریب شخصيت رقبا نيز می‌پردازند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار