خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به بحث انتخابات گفت: تبیین فرمایش مقام معظم رهبری و معیارها و ملاک‌های اصلح و ترغیب به حضور حداکثری مردم در انتخابات از مهمترین نکاتی است که باید در دانشگاه به آنها پرداخته شود.
کد خبر: ۸۶۲۳۲۵۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست با رؤسای دانشگاه‌های همدان با اشاره به وظایف بسیج در دانشگاه اظهار داشت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری وظیفه بسیج کادرسازی و جانشین‌پروری است.

وی با اشاره به فریضه امر به معروف و نهی از منکر که به صورت قانون درآمده و پیش‌نویس دستورالعمل‌های اجرایی آن در وزارتخانه‌ها در حال اجراست، افزود: روسای دانشگاه ها باید امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیرند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: در دانشگاه‌ها اگر بخواهیم جامعه دانشگاهی خود را در تراز اسلام پرورش دهیم یکی از آنها انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه با برخوردهای قهری نمی‌توان اسلام را پیاده کرد، گفت: در دانشگاه‌ها امر به معروف و نهی از منکر باید به صورت تذکر لسانی و با برخورد مناسب و متین باشد.

ابوحمزه با اشاره به بحث انتخابات ابراز داشت: تبیین معیارها و ملاک‌ها اصلح و ترغیب به حضور حداکثری مردم در انتخابات از مهمترین نکاتی است که باید در دانشگاه‌ها به آنها پرداخته شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند «فتنه سال 88 خط قرمز نظام است»، افزود: تبیین فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات از دیگر موضوعاتی است که باید در دانشگاه‌ها به آن توجه شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در بحث سپاه و بسیج سه بخش داریم، بیان داشت: پاسداران شاغل حق ورود در هیچ حزبی را ندارند و نمی‌توانند در این مسائل وارد شوند.

وی با اشاره به 3 هزار پاسدار بازنشسته در استان اضافه کرد: پاسداران بازنشسته هیچ منع قانونی برای فعالیت‌های حزبی و ورود به مصادیق ندارند.

ابوحمزه با بیان اینکه حدود 500 هزار بسیجی در استان داریم، گفت: بسیجیان تا زمانی که در مأموریت های سپاه و بسیج هستند حق ورود ندارند اما زمانی که در اختیار خودشان باشند آزاد هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات