خبرهای داغ:
کتاب «علمداران»؛

نخستین کتاب دفاع مقدس شهر مریانج رونمایی شد

مجموعه خاطرات جانباز سرافراز عبدالرضا زمانی در کتابی با نام «علمداران» در شهر مریانج رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۲۳۵۸۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
نخستین کتاب دفاع مقدس شهر مریانج رونمایی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طی مراسمی که با حضور جمعی از فرماندهان و یشکسوتان دوران دفاع مقدس و مردم ولایت مدار مریانج برگزار گردید از کتاب «علمداران»، مجموعه خاطرات جانباز سرافراز عبدالرضا زمانی رونمایی شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، راه شهدا را راه روشن زندگی همگان دانست و اظهار داشت: امروز هر آنچه داریم به برکت خون شهدا و دفاع مقدس است.

سردار مهدی ظفری افزود: شهید همدانی امروز یکی از افتخارات استان همدان و حتی کشور به شمار می رود و پیام شهادت این سردار رشید اسلام بیداری بود.

وی با اشاره به حرکت اخیر رزمندگان نیروی دریایی سپاه در مواجهه با ورود تفنگداران آمریکایی به آب های ایران اسلامی خاطرنشان کرد: این اتفاق مهم به همه نشان داد که ایران با قدرت و دقت از مرزهای خود حفاظت می‌کند و دنیا فهمیده است که قدرت ایران امروز در حال شکوفایی است.

مدیرکل جفظ آثار استان در ادامه با تأکید بر اهمیت و نقش ثبت خاطرات دفاع مقدس تصریح کرد: همه رزمندگان دوران هشت سال ایثار، فداکاری و رشادت وظیفه دارند تا با ثبت خاطرات خود از دفاع مقدس گامی مهم در جهت فراموش نشدن آن دوران نورانی بردارند.

وی شهر مریانج را تاج استان همدان خواند و گفت: تلاش و زحمات شورای شهر و شهرداری مریانج برای نشر خاطرات این جانباز و یادگار انقلاب و دفاع مقدس کاری بسیار ارزنده و گویای وجود تفکری ارزشی است و مردم بزرگ مریانج در طول هشت سال جنگ تحمیلی در همه عرصه ها پیش قدم بودند.

ظفری با بیان اینکه شهدا، رزمندگان و ایثارگران مریانج خود شناسنامه گویای تاریخ دفاع مقدس هستند یادآور شد: یکی از دستاوردهای مهم و قابل توجه دفاع مقدس بازدارندگی آن بود.

گفتنی کتاب «علمداران» را جواد دی آبادی در 112 صفحه نوشته و انتشارات اندیشه و فرهنگ جاویدان آن را منتشر کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار