خبرهای داغ:
دبیر ستاد دهه فجر منطقه قهاوند گفت: سپاه قهاوند در دهه فجر امسال بیش از 40 عنوان برنامه برای اقشار مختلف مردم با همکاری ادارت و نهادها در سطح منطقه برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۶۲۳۶۲۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن مرادی اظهار داشت: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش‌های اسلامی و رهایی ملت ایران از گذشته استبدادی است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه تعیین کننده و بی مانند به شمار می رود، گفت: دهه فجر یادآور خاطرات غرورآفرین پیروزی انقلاب اسلامی است که برگرفته از قیام سراسر نور پیامبر رحمت(ص) و ائمه اطهار(ع) است.

دبیر ستاد دهه فجر منطقه قهاوند افزود: پیروزی انقلاب اسلامی قطعاً حاصل هوشیاری مردم ولایتمدار و جوانانی است که با حمایت از ولایت در راه پیروزی اسلام عزیز رنج‌های زیادی را متحمل شده و جانفشانی کردند.

وی بیان داشت: ایام الله دهه فجر فرصت خوبی است برای نشان دادن ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های جوان و همچنین فرصتی برای حمایت از محرومان، مستضعفان و ظلم ستیزیان است.

مرادی افزود: سپاه قهاوند در دهه فجر امسال بیش از 40 عنوان برنامه برای اقشار مختلف مردم با همکاری ادارت و نهادها در سطح منطقه برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از مهمترین برنامه‌های اجرایی می‌توان به برگزاری یادواره شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا رزمندگان و ایثارگران، عطرافشانی مزار شهدا، جشن گلریزان کمک به جبهه مقاومت، نشست های روشنگری و بصیرتی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی، اعزام تیم پزشکی درمانی به روستاهای محروم و دیدار با امام جمعه منطقه قهاوند اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات