خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی شهرستان ملایر خبر داد

بهره‌برداری از 120 پروژه اقتصاد مقاومتی در ملایر

مسئول بسیج سازندگی شهرستان ملایر با اشاره به بهره‌برداری از 120 پروژه اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال تاکنون در شهرستان ملایر گفت: این پروژه‌ها در عرصه‌های مختلفی از جمله پرورش آبزیان، تولید قارچ خوراکی، پرورش ماکیان و مرغ و... بوده است.
کد خبر: ۸۶۲۷۰۱۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاتم زندی با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی تأکید بر توان داخلی بوده که باید آن‌قدر قوی کارکرد که هیچ‌گونه وابستگی به خارج نداشت.

وی با اشاره به سخنان رهبری درباره اقتصاد مقاومتی بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود بر اقتصاد مقاومتی تأکید داشته‌اند و باید هر چه می‌توان در این راه تلاش کرد تا فشارهای خارجی نتواند بر اقتصاد ضربه بزند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان ملایر با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی ملایر در عرصه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: بیش از 20 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی از ابتدای سال 94 تاکنون در ملایر به متقاضیان واگذارشده است.

وی با اشاره به افتتاح 120 پروژه از ابتدای سالافزود: این پروژه‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی و در عرصه‌های مختلف از جمله پرورش آبزیان، تولید قارچ خوراکی، پرورش ماکیان و مرغ بومی، پرورش شترمرغ، دامداری، زنبورداری و اصلاحات باغات و داربستی کردن باغات انجام‌شده است.

زندی با اشاره به کارهای اقتصاد مقاومتی در صنایع تبدیلی گفت: افتتاح کارگاه‌های بسته‌بندی محصولات، اسانس گیری، روغن‌گیری و عرق‌گیری و لبنیات از دیگر اقدامات اقتصاد مقاومتی در ملایر است.

وی با اشاره به افتتاح چهار پروژه اقتصاد مقاومتی در دهه فجر امسال بیان کرد: چهار طرح اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان ملایر افتتاح می‌شود.

وی افزود: افتتاح دو پروژه پرورش شترمرغ در کیلومتر 5 جاده اراک و علی‌آباد و کارگاه پرورش قارچ خوراکی در روستای گنجاب و کارگاه بسته‌بندی و روغن‌گیری در شهرک صنعتی سامن پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان ملایر گفت:در پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به ازای هر نفر از 50 میلیون ریال تا 300 میلیون ریال تسهیلات تخصیص داده‌شده و در پروژه‌های افتتاحی در ایام‌الله دهه فجر دو میلیارد و 100 میلیون ریال تسهیلات پرداخت‌شده است.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 600 نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط طرح‌های اقتصاد مقاومتی مشغول کارشده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات