خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

برخی باور ندارند آمریکا دشمن است/باید با زبان اقتدار با آمریکا صحبت کرد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه با آمریکا باید با زبان اقتدار صحبت کرد، گفت: برخی بر این باور نیستند که آمریکا دشمن است.
کد خبر: ۸۶۲۴۰۶۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار ابوحمزه امروز در جمع پایوران وسربازان سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: مشکل ما با آمریکا مشکل عمیقی است که قابل حل نیست چراکه باید موضع آمریکا تغییر کند و این امر امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند مشکل ما گروه‌های مقاومت و جهادی در منطقه است، افزود: این حرف آمریکایی‌ها حرف درستی است چراکه یک باریکه غزه با چند هزار جمعیت در سه جنگ کمر اسراییل را می‌شکند و این چگونه اتفاق می‌افتد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان داشت: وحشت آمریکایی‌ها از اسلام است که شخصیت‌های مانند آیت الله نمر،شیخ زکزاکی و... را پرورش می‌دهد.

وی با بیان اینکه درگیری و مشکل غرب و استکبار با اسلامی است که بر اساس معنویت است، گفت: ما باید با اندیشه استکبارستیزی و معنویت پرورش پیدا کنیم چراکه در این صورت هیچ‌گاه دچار شک و سردر گمی و اضمحلال فکری نمی‌شویم.

ابوحمزه با اشاره به شخصیت و اندیشه والای امام خمینی(ره) گفت: طی سال‌ها هیچ تغییری در موضع‌گیری امام(ره) در برابر استکبار وغرب وجود نداشت، مقام معظم رهبری نیزاز اول انقلاب تاکنون هیچ تغییری در مبارز با استکبار و امریکا نداشته‌اند.

وی ادامه بود: برخی دچار اضمحلال و سردرگرمی هستند و به دنبال برپایی دفتر منافع آمریکا و نمایندگی فلان شرکت آمریکایی و ورود فلان کالا هستند و سریع دچار تغییر شده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه برخی می‌گویند «شعار مرگ بر آمریکا نباشد»، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند فتنه 88 خط قرمز نظام است به خاطرخیانتی که به کشور شد.

وی با بیان اینکه با آمریکا باید با زبان اقتدار صحبت کرد، تصریح کرد: برخی بر این باور نیستند که آمریکا دشمن است.

ابوحمزه با اشاره به نحوه دستگیری شناورهای آمریکایی گفت: نیروی دریایی سپاه بعد از دستگیری و بررسی دستگاه و تجهیزات نیروهای آمریکایی به جمع‌بندی رسید که مشکل از سیستم ناوبری آنها بوده وبا توجه به دستور ستاد کل نیروهای مسلح اقدام به آزادی آنها کرد.

وی خاطرنشان کرد: تیتر روزنامه‌های آمریکایی بر این بود که جمهوری اسلامی آمریکا را تحقیر کرد و جان کری طی تماس‌های متعدد عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار