خبرهای داغ:
مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان:

تربیت نسل آگاه و حوزوی نقش مهمی در مبارزه با جنگ نرم دارد

مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان گفت: حضور جوانان مؤمن و انقلابی در حوزه‌های علمیه می‌تواند بسیار مفید باشد چون تربیت نسل آگاه و با دانش حوزوی می‌تواند نقش مهمی در مبارزه با جنگ نرم دشمن داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۲۵۳۰۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در جمع روحانیون و فعالین مذهبی شهرستان نهاوند در محل هیئت فاطمیون این شهرستان بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به برکت خون پاک شهدا و ایثار فرزندان غیور این مرزوبوم در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد.

وی اظهار کرد: حضور همیشگی مردم مومن ایران اسلامی در همه عرصه‌های انقلاب نشان داده است که مردم دوستدار انقلاب و پاسدار خون شهدای سرافراز هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان افزود: وظیفه همه است که در راه آرمان‌ها و اهداف انقلاب و شهدا حرکت کنیم و نقشه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرده و با قدرت مسیر پیشرفت انقلاب را سپری کنیم.

وی بیان داشت: پیروی مردم از ولی‌فقیه و حضور همیشگی آنها در همه عرصه‌های انقلاب باعث ماندگاری انقلاب شده است که این ماندگاری به برکت خون شهدا است.

موسوی اصفهانی گفت: در همه اتفاقات و وقایع انقلاب باید همیشه گوش‌به‌فرمان رهبر باشیم تا برای انقلاب مشکلی پیش نیایند و فرمایشات ایشان را در هر پست و مقامی سرلوحه عمل خود قرار دهیم.

وی اظهار کرد: یکی از عرصه‌های مهمی که مردم باید مانند همیشه با آگاهی حضورداشته باشند موضوع انتخابات است که توجه و عمل به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مورد انتخابات بسیار مهم و مفید است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان افزود: رهبر انقلاب به‌درستی معیارهای انتخاب اصلح را بیان کردند و مردم هم باید به کسانی را انتخاب کنند که هدف آن‌ها ادامه دادن راه و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا باشد.

وی عنوان کرد: حضور همواره مردم در صحنه‌های مختلف کشور سبب ماندگاری جمهوری اسلامی‌شده است و به امید خدا مردم در انتخابات امسال نیز با حضور حماسی خود یک‌بار دیگر پایبندی خود به انقلاب را نشان می‌دهند.

موسوی اصفهانی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع جذب جوانان در حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی جنگ نرم و فرهنگی را علیه جوانان به راه انداخته‌اند که در این زمینه باید نسل جوان هوشیار باشد و خود را با آگاهی مصون کند.

وی اظهار داشت: حضور جوانان مؤمن و انقلابی در حوزه‌های علمیه می‌تواند بسیار مفید باشد چون تربیت نسل آگاه و با دانش حوزوی می‌تواند نقش مهمی در مبارزه با جنگ نرم دشمن داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات