خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند گفت: دشمن در این دوره به دنبال نفوذ در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است بنابراین مردم باید با مشارکت حداکثری خود در پای صندوق های رأی یک بار دیگر به دشمنان ثابت کنند انقلاب و ولایت فقیه از پشتوانه‌ای قوی برخوردار است.
کد خبر: ۸۶۲۵۹۲۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن مرادی عصر شامگاه امروز در جمع بسیجیان حوزه حضرت زینب(س) قهاوند اظهار داشت: مشارکت حداکثری دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید می‌کند و هر شخصی باید برای شرکت در انتخابات احساس مسئولیت کند.

وی افزود: انتخابات امسال با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری از حساسیت بالایی برخوردار است و از دو جنبه داخلی و خارجی دارای اهمیت است .

فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند گفت: تاکنون 30 انتخابات در کشور ایران برگزار شد که در تمامی دوران ها دشمنان نظام مقدس جمهوری و نظام سلطه درصدد زیر سوال بردن یا تحریم انتخابات با انواع و اقسام فتنه‌ها مانند فتنه 88 بوده‌اند .

وی ادامه داد: دشمن در این دوره به دنبال نفوذ در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است بنابراین مردم باید با مشارکت حداکثری خود در پای صندوق های رأی یک بار دیگر به دشمنان ثابت کنند انقلاب و ولایت فقیه از پشتوانه‌ای قوی برخوردار است.

مرادی بیان داشت: بر اساس فرمایش امام(ره) انتخابات باید منشأ اثر باشد و مردم تصمیم بگیرند و انتخاب بکنند و رأی هر شخصی باعث تقویت، پایداری و امنیت نظام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات