خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بر بهر‌ه‌گیری از ظرفیت مساجد و پایگاه‌ها در مردمی کردن مراسم دهه فجر تأکید کرد.
کد خبر: ۸۶۲۷۰۴۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روح‌الله عروجی عصر امروز در ستاد دهه فجر استان همدان با بیان اینکه تداوم، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی در پرتو همدلی و همزبانی است، اظهار داشت: بهر‌ه‌گیری از ظرفیت مساجد و پایگاه‌ها در مردمی کردن مراسم دهه فجر از مهم‌ترین اهداف است.

وی با بیان اینکه تلاش ۱۰ روزه ایام دهه فجر مقدمه‌ای برای برگزاری برنامه باشکوه ۲۲ بهمن است، عنوان کرد: شب یازدهم بهمن باید نمایندگان سازمان‌های مربوطه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان حضور داشته باشند تا با رمز عملیاتی مشخص وارد برگزاری برنامه‌های دهه فجر شویم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه نظم و انضباط مراسم ۲۲ بهمن محصول ۱۰ روز جشنی خواهد بود که خوب مدیریت شده است، خواستار توجه به این موضوع شد و گفت: انسجام و حضور حداکثری روحانیون در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بسیار اثرگذار است.

وی افزود: نقش روحانیت در شکل‌گیری انقلاب بسیار اثرگذار بوده اما از نقش‌آفرینی‌های آنها کم گفته شده که باید مورد توجه قرار گیرد.

عروجی با اهمیت به حضور دانش‌آموزان در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در این روز تصاویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در میان جمعیت بسیار کم است و هر سال مشکل صوت وجود دارد که باید در رفع آنها تلاش کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان نیز با بیان اینکه حوزه علمیه همدان بین ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزاری یک برنامه را به صورت ویژه در دستور کار داده است، اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله مدنی این مراسم در حسینیه امام برگزار خواهد شد.

اصغر قاضی‌خانی با بیان اینکه وظیفه ذاتی روحانیون حوزه علمیه این بوده که در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حضور حداکثری را داشته باشند، افزود: از ظرفیت مبلغان برای برگزاری برنامه باشکوه ایام‌الله دهه فجر استفاده خواهیم کرد.

وی از برپایی غرفه ویژه روحانیون در روز ۲۲ بهمن ماه خبر داد و افزود: این غرفه بین خیابان تختی و شهدا ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات