خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان خبر داد

توزیع 1800 سبد غذایی بین مددجویان در تویسرکان

مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان از توزیع 1800 سبد غذایی بین کودکان فاقد رشد در شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۵۳۱
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
سعید حسینی در گفت‌گو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: یک هزار و 800 سبد غذایی بین 200 نفر از کودکان فاقد رشد شهرستان تویسرکان به ارزش یک میلیارد و 80 میلیون توزیع شد.

وی افزود: یکی از اهداف مهم توزیع سبد غذایی در بین نیازمندان با مشارکت خیرین و عموم مردم ایجاد ارتباط عمیق بین نیازمندان و ثروتمندان است.

مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان با بیان اینکه توزیع این اقلام در راستای تامین مایحتاج کودکان محروم و مبتلا به سوء تغذیه است، اظهار داشت: کمیته امداد در راستای حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند به منظور رفع سوء تغذیه کودکان که به دلیل فقر اقتصادی دچار این عارضه و بیماری شده‌اند اقدام به توزیع سبد غذایی می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 5 میلیارد و 700 میلیون ریال برای 840 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد بابت حق بیمه تامین اجتماعی پرداخت شده است.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت‌ها و خدمات جدید کمیته امداد با رویکرد توانمندسازی و ایجاد امنیت اجتماعی، معرفی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی به سازمان تامین اجتماعی و پرداخت حق بیمه برای ایشان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات