خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ گفت: در سال جاری برای 775 نفر از مددجویان کبودراهنگ 5 میلیارد و 460 میلیون ریال حق بیمه به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شده است.
کد خبر: ۸۶۲۴۵۱۴
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

جمشید محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 450 بن سوء تغذیه بین کودکان مبتلا به سوءتغذیه زیر 6 سال به ارزش 2 میلیارد و 430 میلیون ریال توزیع شده است.

وی افزود: به منظور رفع سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال با همکاری شبکه بهداشت سبدهای غذایی به ارزش 600 هزار ریال بین کودکان نیازمند دارای سوء تغذیه توزیع شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه توزیع این اقلام در راستای تأمین مایحتاج کودکان محروم و مبتلا به سوءتغذیه است، اظهار داشت: کمیته امداد در راستای حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند به منظور رفع سوء تغذیه کودکان که به دلیل فقر اقتصادی دچار این عارضه و بیماری شده‌اند اقدام به توزیع سبد غذایی می‌کند.

وی تاکید کرد: اگر خانواده نیازمندی، فرزند مبتلا به سوء تغذیه دارد با مراجعه به شبکه بهداشت می تواند از مزایای این طرح بهره‌مند شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از اهداف و وظایف کمیته امداد ارائه خدمات درمانی و بیمه به مددجویان تحت حمایت است، گفت: در سال جاری برای تعداد 775 نفر از مددجویان در شهرستان کبودراهنگ با واریز 5 میلیارد و 460 میلیون ریال به حساب سازمان تامین اجتماعی از مزایای این بیمه بهره مند شده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: آن دسته از مددجویانی که حق بیمه آن به سازمان تامین اجتماعی واریز می‌شود از مزایای بازنشستگی نیز بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات