خبرهای داغ:
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان همدان خبر داد
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان همدان از اعزام 35 نفر از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک همدان به مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۸۵۹۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

علیرضا بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: با مساعدت خیّر نیکوکار و پیگیری کمیته امداد منطقه یک همدان 35 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد با هزینه 120 میلیون ریال به مشهد مقدس مشرف شدند.

وی افزود: همچنین با کمک این خیّر نیکوکار تعداد 44 نفر از مددجویان با هزینه 44 میلیون ریال به سفر زیارتی قم اعزام شدند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان همدان اظهار داشت: در طی سال جاری تعداد 500 نفر از دانشجویان، دانش‌آموزان و خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در قالب حج فقرا با مساعدت خیرین و نیکوکاران به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان و همچنین دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج در سال جاری تعداد 5 هزار نفر از آنان به اردوهای یک روزه اعزام شده‌اند.

بختیاری تاکید داشت: مردم نوعدوست، خیرین و نیکوکاران می‌توانند در اعزام نیازمندانی که در حسرت زیارت مانده‌اند مشارکت کنند و کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 8888 بانک ملی و یا شماره کارت 6037991899637122 واریز کرده و یا با شماره گیری کد #8888*733* و یا با مراجعه به درگاه پرداخت سایت shogheziarat.ir نسبت به کمک رسانی به نیازمندان در قالب شوق زیارت اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای زیارتی باعث ایجاد شور و نشاط معنوی و شادابی، ایجاد همگرایی و جمع‌گرایی، جامعه‌پذیری ، تقویت باورهای دینی و ولایت‌پذیری می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات