خبرهای داغ:
معاون فرماندار شهرستان کبودراهنگ:

گسترش امنیت اجتماعی نیازمند عزم ملی و همت همگانی است

معاون فرماندار شهرستان کبودراهنگ گسترش امنیت اجتماعی نیازمند عزم ملی و همت همگانی است، گفت: گسترش ارتقاء امنیت اجتماعی نیازمند همراهی تمامی ارگان و ادارات با مردم است.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۱۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ، عمران زیغمی عصر امروز در جلسه کارگروه ارتقاء امنیت اجتماعی در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اداری با تعامل و همدلی با یکدیگر می‌توانند باعث کاهش مشکلات اجتماعی و افزایش امنیت اجتماعی در سطح شهرستان شوند.

وی درخصوص تعریف اساسی و اصلی امنیت اجتماعی بیان کرد: امنیت اجتماعی دارای شرایطی است که تمام اقشار جامعه بدون تهدید در آرامش به سر می برند و در هیچ شرایطی مورد تهدید دشمنان داخلی و خارجی قرار نمی گیرند.

معاون فرماندار شهرستان کبودراهنگ هدف از تشکیل این کمیته و کارگروه را ریشه یابی آسیب اجتماعی و فرهنگی شهرستان دانست و تصریح کرد: برای مقابله و برطرف کردن این آسیب ها باید راهکارهای مناسب و مطلوبی ارائه داد.

وی با بیان اینکه با کاهش آسیب های اجتماعی جامعه موفق تری خواهیم داشت، افزود: با توجه جدی به کاهش آسیب‌های اجتماعی که یک اصل مهم و اساسی در جامعه است، جامعه موفق‌تری خواهیم داشت.

زیغمی با اشاره به اینکه احساس امنیت از خود امنیت بالاست، خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی نیز باید در ارتقای ارزش های اسلامی توجه جدی و موثری داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به گسترش امنیت اجتماعی نیازمند عزم ملی و همت همگانی است، تصریح کرد: گسترش ارتقاء امنیت اجتماعی نیازمند همراهی تمامی ارگان و ادارات با مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات