خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان همدان مطرح کرد

آموزش و اشتغال خانواده‌های مددجو در اولویت‌ کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه آموزش و اشتغال خانواده‌های مددجواز اولویت‌های کاری کمیته امداد امام خمینی(ره) است، گفت: این نهاد تمام تلاش خود را در راستای این مهم به‌کارمی‌گیرد.
کد خبر: ۸۶۲۸۹۸۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا ابراهیمی امروز در دیدار با مسئولان شهرستان اسدآباد در راستای اشتغال و توانمندسازی مددجویان بیان داشت: مسئولین باید در راستای رفع مشکلات مسکن مددجویان تلاش کنند تا خانواده‌های محروم و نیازمند از سرپناه و مسکن که یکی از ضروریات زندگی است، تامین شوند.

وی با اشاره به تسهیلاتی که در خصوص مسکن مددجویان در شهر و روستاها در نظر گرفته شده است، از مددجویان خواست تا با مراجعه به شوراهای اسلامی روستاها و کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام به ساخت مسکن کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان افزود : مددجویان واجد شرایط علاوه بر دریافت تسهیلات بانکی از 70 میلیون ریال کمک بلاعوض این نهاد بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه آموزش و اشتغال خانواده‌های مددجواز اولویت‌های کاری کمیته امداد امام خمینی(ره) است، عنوان کرد: این نهاد تمام تلاش خود را در راستای این مهم به‌کارمی‌گیرد.

امام جمعه اسدآباد نیز بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همیشه راهگشا و مشکل‌گشای محرومین و نیازمندان بوده است.

حجت الاسلام حسینی‌مجد با اشاره به تفویض اختیارات زکات به این کمیته امداد آن را نشانه اعتماد مقام معظم رهبری و علما دانست و خواستار توجه بیشتر مسئولین و مردم به این فریضه الهی شد.

وی تصریح کرد: توجه کمیته امداد به حرفه‌آموزی و اشتغال به ویژه در روستاها از دیگر فعالیت‌های چشمگیر کمیته امداد است که از راهبردهای این نهاد در راستای توانمندسازی اقتصادی مددجویان است .

فرماندار اسدآباد نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) همواره در راستای توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت با محوریت اشتغال و خودکفایی آنان تلاش می‌کند.

بکایی با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان خواستار توجه بیشتر جوانان جویای کار به سرمایه گذاری در بخش معادن و منابع طبیعی شد و گفت: استفاده از طرح‌های کارشناسی شده و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌ها می‌تواند راهگشای خوبی در صعود به قله‌های کار و اشتغال به ویژه برای محرومین و نیازمندان باشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار