خبرهای داغ:
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان :
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: هیمنه آمریکا در دفاع مقدس شکسته شد و اگر امروز ایران اسلامی دارای اقتدار است به برکت اسلام و تفکر امام(ره) و راهی است که شهدا بر روی ما باز کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۲۹۲۶۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد رضوی‌راد در نشست روشنگری در جمع مردم قهاوند اظهار داشت: زمانی که ملاک و معیار سنجش‌ها تقوا باشد و بر اساس تقوا حرکت کنیم به صورت منصفانه قضاوت صورت می‌گیرد و نقد هم می‌شود .

وی افزود: نفوذ در همه ابعاد و شرایط زندگی انسان‌ها وجود دارد و فقط نفوذ به صورت سیاسی نیست بلکه در تمام زمینه ها قرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: نفوذ فرهنگی از بحث های بسیار مهمی است که اگر نفوذ فرهنگی اتفاق افتد فکر و اندیشه یک ملت و مجموعه را تحت تاثیر قرار می دهد و دشمن به هدف خود می رسد.

وی ادامه داد: هیمنه آمریکا در دفاع مقدس شکسته شد و اگر امروز ایران اسلامی دارای اقتدار است به برکت اسلام و تفکر امام(ره) و راهی است که شهدا بر روی ما باز کرده‌اند.

رضوی‌راد خاطرنشان کرد: ملت ایران عاشورایی و حسینی است و چنین ملتی هیچ گاه زیر بار ذلت نخواهد رفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: ملت ایران در جنگ تحمیلی از لحاظ ادوات نظامی توانمند نبود اما به دلیل توکل و اعتقادی که به خدا داشت، توانست پیروز میدان شود.

وی اضافه کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران دارای توانمندی‌های بالایی در عرصه دفاعی و نظامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات