خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

فعالیت بیش از 3 هزار جهادگر بسیجی در کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از فعالیت بیش از 3 هزار جهادگر بسیجی در قالب اردهای جهادی در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۹۴۲۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
سرهنگ محمود بداغی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: بیش از 3 هزار جهادگر بسیجی در قالب گروه‌های جهادی اقشار مختلف بسیج در عرصه‌های مختلف عمرانی، محرومیت‌زدایی، مردم یاری، فرهنگی، آموزشی، تربیتی، بهداشتی و درمانی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های زودبازده اقتصادی و ایجاد اشتغال در روستاها گفت: بیش از 140 کارگاه زودبازده اقتصادی با پرداخت 20 میلیارد ريال تسهیلات اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای 850 نفر راه اندازی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ هدف بسیج سازندگی را محرومیت زدایی، مردم‌یاری و خدمات رسانی به مناطق مختلف کشور دانست و افزود: بسیج سازندگی با استفاده از نیرو و نشاط جوانان به فرمان مقام عظمای ولایت تشکیل شده است.

وی ابراز داشت: گروه جهادی بسیج محلات نیز در قالب هشت گروه به تعداد 265 نفر برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

بداغی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی تصریح کرد: ساخت 6 پایگاه مقاومت، مرمت و زیباسازی دو امامزاده، تکمیل و ساخت یک مسجد، زیباسازی مسجد، ساخت سرویس های بهداشتی از جمله این اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های بهداشتی، درمانی، کارآفرینی و پیشگیری از اعتیاد از فعالیت‌های فرهنگی بسیج سازندگی به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ به برگزاری اردوهای جهادی یک روزه اعضای حلقات صالحین اشاره کرد و گفت: یک هزار و 650 نفر نیز در عرصه‌های سم پاشی اماکن دامی، غرس نهال، جمع آوری محصولات کشاورزی، برپایی کلاس های مختلف آموزش کمک های اولیه، ازدواج و افزایش موالید فعالیت دارند.

وی در ادامه از به کارگیری170 دانش‌آموز در عرصه مرمت، بهسازی و زیباسازی هشت مدرسه شهرستان، اعزام هشت تیم بهداشتی و درمانی توسط بسیج جامعه پزشکی و انجام فعالیت های بهداشتی، درمانی و ویزیت رایگان بیماران، اعزام 17 کارشناس بسیج مهندسین و آموزش به کشاورزان و راه‌اندازی 17 شبکه بسیج همگام با کشاورز در 17 روستا با هدف آموزش به کشاورزان در اصلاح کشت و افزایش بهره‌وری خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات