خبرهای داغ:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان خبر داد

اجرای 70 هزار طرح اشتغال برای مددجویان همدانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان از اجرای 70 هزار طرح اشتغالزایی از بدو تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برای مددجویان همدانی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۳۵۹۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰

قاسم یارمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: از بدو تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تاکنون 70 هزار طرح اشتغالزایی و خودکفایی در راستای توانمندسازی خانواده‌های محروم و نیازمند اجرا شده است.

وی با بیان اینکه هدف این نهاد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان است، افزود: کمیته امداد از طریق اعطای تسهیلات، کاریابی و تعامل با کارفرمایان برای مددجویان مورد حمایت شغل ایجاد می‌کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان تاکید کرد: رسیدگی به مشکلات و معضلات افراد تحت حمایت، محرومان و مستضعفان جامعه از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان است و مدیران کمیته امداد در این مسیر اهتمام می‌ورزند.
وی خاطر نشان کرد: بیش از 88 هزار نفر در قالب 46 هزار و 846 خانوار، تحت حمایت این نهاد قرار دارند و هر روز شاهد خدمات تازه‌تر و ارزشمندتری به این قشر هستیم.

یارمحمدی تصریح کرد: در حال حاضر با افزایش روند نرخ بیکاری در کشور ارائه خدمات اجتماعی و اجرای طرح‌های اشتغالزایی به مددجویان نیازمند همدلی و تعامل دستگاه‌های متولی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار