ترکاشوند
حجت‎الاسلام تویسرکانی:

جریان هاشمی دنبال موروثی کردن رهبری است/فرجام تلخ منتظری در انتظار سیدحسن‌خمینی

آقای هاشمی توسط بزرگان نظام و دلسوزان نظام باید مورد نصیحت قرار بگیرد چون که مسیری را که انتخاب کرده است مسیری بد فرجام است.
کد خبر: ۸۶۳۰۱۸۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین  در واکنش به اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی مبنی بر توهین و حمله بی سابقه وی به شورای نگهبان، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: صحبت های دیروز آقای هاشمی در سالروز ورود حضرت امام(ره) موجب تعجب دوست و دشمن شد.

وی افزود: پروژه تعیین رهبری که در دوران حضرت امام توسط بعضی از شخصیت ها کلید خورد که منجر به قائم مقامی آقای منتظری شد و آن فرجام تلخ برای آقای منتظری پیش آمد، همین فرجام نیز برای سید حسن خمینی کلید زده شده است و به دنبال این هستند که رهبری را موروثی کنند و با نقشه های از قبل تعیین شده برای آن در کشور برنامه ریزی های خانوادگی انجام دهند در حالی که امام(ره) با انقلاب، بساط این تفکرات را برچیدند و سرنوشت کشور را به مردم سپردند.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی توسط بزرگان نظام و دلسوزان نظام باید مورد نصیحت قرار بگیرد چون که مسیری را که انتخاب کرده است مسیری بد فرجام است.

وی افزود: بلایی که بر سر آقای منتظری و بعضی از چهره های محبوب زمان امام(ره) آمد باید مراقب باشند که این اتفاق برای ایشان و برخی از نزدیکانشان نیفتد.

تویسرکانی تصریح کرد: آقای هاشمی با نام امام(ره) به دستاوردهای انقلاب اسلامی توهین کرد؛ شورای نگهبان پاسدار اسلامیت و جمهوریت نظام است؛ سخنان دیروز آقای  هاشمی که دیروز مطرح کرد که همه ما بدهکار امام هستیم، این سخن درستی است و آقای هاشمی هم بدهکار امام(ره) است اما بدهکاری به امام به منزله این نیست که فکر امام و خط امام را زیر طمع دنیایی و مادی خودمان قرار بدهیم.

حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد: از سید حسن خمینی، این شخصیتی که خودشان را یادگار امام می داند تعجب می کنیم که چرا از روش های غیر منطقی استفاده می کند و می خواهد موضوعی را بر نظام و ملت تحمیل کند؛ لین روش نوعی دیکتاتوری است و مردم شجاع و بصیر ایران اسلامی پاسخ این جریان ها را خواهد داد و زیر بار چنین مکر و فریبی نخواهد رفت.


ارسال نظرات
آخرین اخبار