خبرهای داغ:
سردار ظفری:

جمهوری اسلامی ایران نقطه کانونی بیداری اسلامی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: دشمن نقطه کانونی بیداری اسلامی را جمهوری اسلامی می‌داند و کشورهایی همچون عراق و سوریه خاکریز جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۶۳۲۷۷۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری امروز در یادواره 19 شهید روستای لامیان تویسرکان با بیان اینکه همه پدران و مادران سرزمین ایران پدران و مادران شهیدان‌ هستند، بیان کرد: هر فردی بسته به هر موقعیتی اگر خدمتی انجام دهد و مراقب حدود خدا باشد پدر و مادر شهید به شمار می‌آید، که البته جامعه این موضوع را پذیرفته‌ است.

وی اظهار کرد: شهید واژه مقدسی است چراکه شهدا برای عزت، دفاع از شرف مسلمانان و دین و قرآن به شهادت رسیدهاند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تصریح کرد: شهید مانند شمعی است که می‌سوزد اما همه از نورانیت آن برخوردار می‌شوند، شهدا رستگار و با کلام قرآن زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌گیرند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به یک زمان مشخص نیست و اگر آن را متعلق به یک زمان خاص بدانیم دچار اشتباه تاریخی هستیم، افزود: اگر فرهنگ دفاع مقدس و شهادت را بدانیم قطعاً جامعه عاری از مشکلات خواهیم داشت.

ظفری با بیان اینکه ما دین اسلام را مدیون شهدا هستیم و امروزه هرچه داریم از خون پاک آن‌هاست، عنوان کرد: دشمن با دو هدف جمعی می‌خواهد به ما ضربه بزند که سقوط کامل نظام هدف اول آن است و هدف دیگر آن تجزیه کشورهای اسلامی است.

وی گفت: دشمن نقطه کانونی بیداری اسلامی را جمهوری اسلامی می‌داند و کشورهایی همچون عراق و سوریه خاکریز جمهوری اسلامی هستند، بنابراین دشمنان می‌خواهند آن‌ها را از بین ببرند تا کشور ما را نابود کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات