نماینده مردم تهران در گفتگو با بسیج:

لزوم پیگیری جدی قوه قضائیه به توهین‌کنندگان شورای نگهبان

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر کسی بخواهد شورای نگهبان را تضعیف و به دنبال تشویش اذهان عمومی باشد باید به همین ترتیبی که امام راحل(ره) فرمودند پیگیری و برخورد شود؛ ازین رو از قوه قضائیه درخواست داریم؛ این موضوع را به طور جدی پیگیری کند و در این موضوع لحظه‎ای نباید درنگ شود.
کد خبر: ۸۶۳۳۸۱۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
سید مهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، پیرو اظهارات معاون اول قوه قضائیه مبنی بر برخورد با توهین کنندگان به شورای نگهبان اظهار داشت: امام خمینی(ره) در رابطه با کسانی که نسبت به شورای محترم نگهبان تعرضی داشته اند و این نهاد مقدس را زیر سوال برده اند، فرمودند که این افراد فاسد هستند و باید تحت تعقیب مراجع قضایی قرار بگیرند.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: طبیعتا اگر کسی بخواهد شورای نگهبان را تضعیف و به دنبال تشویش اذهان عمومی باشد باید به همین ترتیبی که امام راحل(ره) فرمودند پیگیری و برخورد شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: ازین رو با توجه به اینکه فرمان امام(ره) نیزهمین بوده؛ از قوه قضائیه درخواست داریم؛ این موضوع را به طور جدی پیگیری کند و در این موضوع لحظه‎ای نباید درنگ شود.

 هاشمی گفت: کسانی که با حضرت امام خمینی(ره) مرتبط بودند باید بیش از دیگران به فرمایشات ایشان توجه داشته باشند و به آن عمل کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در خاتمه یاد آور شد: همچنین از هاشمی و سیدحسن خمینی که خود را مقید به تبعیت از فرامین حضرت امام (ره) می‎دانند، انتظار داریم در سناریوی دشمن بازی نکنند و با برخورد هوشمندانه خود، جلوی سوء استفاده دیگران از تنش‎ها و چالش‎های احتمالی را بگیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار