خبرهای داغ:
جابری‌انصاری در پاسخ به «بسیج»:

وجود 2 جاسوس در میان 12 بازرس آژانس را نه تایید می‌کنم نه تکذیب/از وزارت اطلاعات بپرسید

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری بسیج مبنی بر اینکه شما وجود 2 جاسوس در میان 12 بازرس آژانس را تایید یا تکذیب نمی‌کنید؟ پاسخ داد: خیر.
کد خبر: ۸۶۳۴۰۳۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، حسین جابری انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست هفتگی خود با خبرنگاران به سوالات مختلف خبرنگاران در حوزه های مختلف پاسخ داد.

در ابتدای این نشست، خبرنگار خبرگزاری بسیج در سوالی خطاب به سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: چند هفته پیش حجت الاسلام نبویان نماینده مردم تهران در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از حضور 2 جاسوس در میان 12 نفر به اصطلاح بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد. با توجه به اینکه وزارت امور خارجه حتی نسبت به تیتر برخی رسانه ها نیز واکنش نشان می دهد به نظر می رسد لازم است نسبت به این مساله مهم نیز واکنش نشان دهد؛ پاسخ شما درباره این مساله چیست؟ سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به این سوال گفت: سوال جنابعالی همانطور که اشاره کردید متوجه وزارت اطلاعات است اما به طور کلی ما از ابتدای مسائل مرتبط با موضوع هسته‌ای همواره بر عدم سوء استفاده از عناوین بین المللی برای انجام فعالیت های خاص از سوی برخی از کشورها حساسیت داشتیم و همواره در طول سالهای گذشته این حساسیت را با دقت و اهتمام کامل پیگیری کردیم و در مواردی که مسائلی بوده موضوع را از طریق نهادهای بین المللی از جمله آژانس پیگیری کردیم و به نتایجی هم رسیدیم؛ این مورد هم اگر موردی وجود داشته باشد توسط نهادهای تخصصی ذی ربط که آژانس بین المللی انرژی اتمی و وزارت اطلاعات است از مجاری قانونی پیگیری خواهد شد و در مورد آن اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

جابری انصاری در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار خبرگزاری بسیج مبنی بر اینکه شما وجود 2 جاسوس در میان 12 بازرس آژانس را تایید یا تکذیب نمی‌کنید؟ پاسخ داد: خیر.

ارسال نظرات
پر بیننده ها