تنها با حربه انقلاب و امام مي توانند انقلاب را ساقط كنند

کد خبر: ۸۶۳۴۵۶۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امروز تحريف دين در داخل  اتفاق مي افتد زيرا زبان شيطان و صداي وي از حنجره مسلمان بيرون مي آيد همانگونه كه امام علي(ع)در خطبه خود در امارتش در مدينه مي‌فرمايد: به خدا سوگند اگر ترس از تفرقه در ميان مسلمانان و خوف برگشت كفر و خرابي دين نبود ما با چهره ديگري با آنان برخورد مي كرديم و چنانچه همين مسئله مد نظر رهبر انقلاب نبود بي شك برخورد سخت و عبرت آموزي با سيف الاسلام ها  و طلحه الخير ها مي شد علي (ع) در نهج البلاغه نامه 62 ص429( ...آيا نمي بينيد كه مرزهاي شما را تصرف و دستاورد هاي شما را غارت كردند و در ميان شهر هاي شما آتش جنگ برافروختند...)آيا برخي ها  نمي فهمند كه سرزمين هاي مقدس ما را در عراق و سوريه ويران كردند و مقدسات ما را به زشت ترين وجه ممكن تخريب مي كنند؟

تنها با حربه انقلاب و امام مي توانند انقلاب را ساقط كنند

آيا نمي بينند كه قرآنهاي ما را مي سوزانند و آرمانهاي تقلبي را همانند معاويه در صفين بر سر نيزه ها كردند؟ هوشياري و بيداري، برادر جنگو قدرت مومن است. خواب و غفلت برادر دشمن و ياور قاتلين ماست، در تاريخ شيعه دوبار قرآن را بر روي نيزه بردند يكي قرآن صامت كه از چند برگ كاغذ و پوست بود  و علي (ع) را بر زمين زدند و به زور قرآن خانهنشين و شهيد تيغ كين شد و ديگري قرآن ناطق اباعبدالله (ع) را بر سر نيزه زدند تا در هر دو صورت بنشينند و بر خريت خران روشنفكر شيعه بخندند.

امروز هيچ قدرتي نمي‌تواند جمهوري اسلامي را نابود كند و همانند ساير انقلاب ها خنثي و بي اثر كنند ،بلكه همانند حكومت علي (ع) تنها با حربه انقلاب و امام مي توانند انقلاب را ساقط كنند و بيت امام را پيراهن عثمان كنندو انقلاب را بر سر نيزه زنند تا سكان دار انقلاب را بكوبند چون علي نباشد ديگر حسن و حسين هم جهل مردم را نمي توانند درمان كنند مگر با خون خود،امروز برخي از  طلحه الخير ها بيت امام را  بر سر نيزه كرده اند و در برابر  نهاد هاي  انقلاب قرار مي دهند،آمريكا  را بزك كرده اند گويا شنگول و منگول قصه هاي كودكي ما به واقعيت تبديل شده است، امروز بايد از قصه ها و افسانه ها ترسيد! ديگر ما با شيطان دشمني نداريم بلكه براي راضي نگه داشتن آن لازم است اصلاحاتي انجام دهيم تا ما را متهم نكند، ما بايد آنگونه باشيم كه هيچ شيطاني را نگران نكند بلكه هر شيطاني به ما نزديك شد احساس آرامش و طمع دوستي با ما را داشته باشد رفتاري كه در هيچ كتاب آسماني و قرآن كريم نيامده است.

برد برد با شيطان هم يك پيروزي است!!!!؟؟

 در مكتب شيعه علوي برد برد با شيطان يعني هم نشين كفر شدن و از مسير علوي خارج شدن و اسلام را همانند بني عباس و معاويه ديدن است، در كدام منطق اسلامي آمده است با شيطان و دشمن خدا و رسولش بنشينيم تفاهم كنيم ؟ در كدام مذاكره و معامله علي و معاويه هر دو شادمان بوده اند؟  و هم علي جشن پيروزي گرفته باشد هم معاويه بگويد كه علي را مهار كرديم و اين بي سابقه است،علي هيچ وقت شيطان را به حريم خود راه نمي داد بلكه قدرتي ساخته بود كه هيچ شيطاني نمي توانست وارد حريمش شود تا اينكه دروازه هاي نفوذ شيطان را در بين ملت، ابوموسي گشود و در آ ن معامله برد برد عمروعاص و معاويه و ابوموسي خوشحال بودند چون همگان برده بودند جز علي (ع) كه سر در چاه مي برد تا صداي گريه هايش را كسي نشنود،

خداوند وقتي شيطان را تا ابد از درگاه خويش راند و او را لعنت كرد به ما انسانها  درس الهي دادند كه اي فرزندان آدم! تا زماني كه به اندازه يك دانه خردل  مطيع امر شيطان باشيد از در گاه من رانده شده ايد و شما را به حال خودتان رها خواهم كرد وقتي شيطان به حريم خانه شما وارد شد برادر كشي باب مي شود و ترس و دلهره با شما تاگور باقي خواهد ماند، حال اگر آمريكا بتواند برنامه خود را تكميل كند و نفوذ را ساماندهي كند  شيطان بزرگ برادر كشي و اختلاف را تا ابد در بين  ما نهادينه خواهد كرد  و از كشتن هم لذت خواهيم برد، اما چرا به انسان راه بازگشت را  نشان داد و در توبه  براي رسيدن به قرب الهي را نبست؟

ريسمان شيطان پوسيده است و وعده هايش دروغين ، باغ سبز به شما نشان مي دهد ولي باغ هاي سبزتان را ويران مي كند

زيرا انسان زماني به خدا مي رسد كه از شيطان فاصله بگيرد هروقت انساني شيطان را تنها گذاشت الهي مي شود! برد برد با شيطان يعني خدا را بين خواسته خود و شيطان قرار دادن است،انسان بي خدا طعمه خواسته هاي شيطان است، و ملتي كه با شيطانسازش كند بايد بخشي از دارايي وهستي اش را صرف رضايت شيطان كند، انتهاي دوستي ملت ها با شيطان نابودي است!"واعتصمو به حبل الله جمعيا ولاتفرقوا" چرا پرورگار فرمودند: همگي به ريسمان الهي چنگ زنيد و متفرق نشويد؟ ريسمان الهي محكم و استوار است و هيچ توفاني نمي تواند آن را پاره كند، ريسمان شيطان پوسيده است و وعده هايش دروغين ، باغ سبز به شما نشان مي دهد ولي باغ هاي سبزتان را ويران مي كند،به شما لبخند مي زند و خوبي هايي كه باعث استواري شما گرديده بود را از شما مي گيرد، شيطان آرزوي طولاني براي شما هديه مي آورد و پس ازمدتي شما را در حسرت داشته هايي كه از دست داديد رها خواهد كرد، شيطان پستترين امت شما را گرامي مي‌دارد تا بهترين امت را از شما بگيرد، شيطان جنگاوران را از شما مي گيرد تا زنان و نواميستان را به غارت ببرد.

1002/ت30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار