خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبر داد
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه استان همدان قطب انیمیشن و پویانمایی غرب کشور است، گفت: 190 نفر در دوره‌های آموزشی پویانمایی ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۳۷۹۹۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری «مدرسه عشق» با تقدیر از برگزیدگان این جشنواره و فعالین و علاقمندان عرصه پویانمایی امروز در سالن اجتماعات مجتمع انصار همدان برگزار شد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در این مراسم بیان داشت: جشنواره فرهنگی هنری «مدرسه عشق» از سال 91 در کشور آغاز شد و فراگیرترین جشنواره کشور است.

علی بقایی با بیان اینکه این جشنواره 60 هزار پایگاه مقاومت را زیرپوشش دارد، افزود: استان همدان افتخار داشت در سال 93 با 9 رتبه اول تا سوم مقام پنجم این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه در زمینه کمیت و تعداد آثار پستی و اینترنتی استان همدان رتبه دوم را در سطح کشور کسب کرده است، گفت: در جشنواره ادبی جلال آل احمد نیز سردار حسام موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: امسال با وجود اینکه اولین سالی بود که در جشنواره فیلم فجر بخش انیمیشن اجرا می‌شد؛ آقای همدانی رتبه برتر این جشنواره را کسب کرد.

وی با بیان اینکه استان همدان قطب انیمیشن و پویانمایی غرب کشور است، خاطرنشان کرد: 190 نفر در دوره‌های آموزشی پویانمایی ثبت‌نام کرده‌اند که کارگاه‌های آموزشی آنها در بهار سال 95 شروع می‌شود.

بقایی با بیان اینکه امسال 900 اثر در جشنواره فرهنگی هنری «مدرسه عشق» شرکت داده شده است، افزود: مجموعه سپاه انصارالحسین (ع) آمادگی دارد تا در سال 95 کار شبکه‌سازی را دنبال کند و امید است بتوانیم کار آموزشی را به ثمر برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات