خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

بسیجیان با استفاده از سایت صالحین بصیرت‌افزایی کنند

معاونت تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی طراحی وب‌سایت صالحین گفت: بسیجیان از طریق ساخت سایت صالحین می‌توانند در مردم بصیرت‌افزایی کنند.
کد خبر: ۸۶۳۸۷۰۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد اسماعیل‌بیگی امروز در کارگاه آموزش طراحی وب‌سایت مسئولین سایت صالحین که در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: هدف از تشکیل این کارگاه، افزایش سطح بصیرت و توانمندی بسیجیان در سطح حوزه ها است.

وی بیان کرد: دشمن در دهه‌های اخیر قصد نفوذ به کشور را داشته و از سه راه به فکر براندازی نظام بوده است.

معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: دشمن در اولین مرحله از طریق راه‌اندازی جنگ تحمیلی وارد عمل شد و در مرحله دوم فتنه سال 78 و در مرحله سوم نیز فتنه سال 88 را به راه انداخت.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون مردم غیور ایران با فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در مقابل این فتنه ایستادند و نگذاشتند که دشمن به کشور نفوذ کند.

اسماعیل‌بیگی با بین اینکه بسیجیان از طریق ساخت سایت صالحین می‌توانند در جامعه بصیرت‌افزایی کنند، گفت: بسیجیان از طریق سایت‌ها سخنان رهبری را تبیین و بیانات ایشان را در سایت صالحین منتشر کنند.

وی در پایان با بیان اینکه سپاه و بسیج در انتخابات بی‌طرف بوده و هست، تأکید کرد: باید دقت شود مطالبی که در سایت‌ها نشر داده می‌شود در رابطه با انتخابات پیش‌رو، از هیچ کاندیدای طرفداری نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات