خبرهای داغ:
مسئول تربیت آموزش حوزه حضرت مریم(س) همدان خبر داد

نشست مربیان و فرماندهان حوزه حضرت مریم(س) همدان با اعضای شورا

مسئول تربیت آموزش حوزه حضرت مریم(س) همدان از برگزاری نشست مربیان و سرگروه‌ها و فرماندهان با اعضای شورا حوزه حضرت مریم(س) همزمان با دهه فجر در سپاه ناحیه همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۴۲۱۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳

زهرا اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با تبریک ایام‌الله دهه فجر از برگزاری برنامه‌های این دهه در حلقه‌های صالحين حوزه حضرت مریم (س) همدان خبر داد و اظهار داشت: برگزاری نشست با حضور بسیجیان یکی از برنامه‌های شاخص این ایام بود که در سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

وی افزود: این نشست با حضور حجت‌الاسلام محمدی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه همدان و 150 نفر از بسیجیان به همراه سرگروه‌ها و مربیان و فرماندهان برگزار شد.

مسئول تربیت آموزش حوزه حضرت مریم(س) همدان با بیان اینکه فعالیت در حلقات صالحین جهاد در راه خداست، گفت: معیار سرگروه خوب، برگزاری حلقه و انتخاب متربیان با توجه به گروه سنی و فرمایشات مقام معظم رهبری برای حضور در انتخابات و رای به فرد اصلح از محورهای این نشست بود.

وی با تأکید بر توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب اصلح یادآور شد: باید معیارهای فرد اصلح برای مردم روشن و بیان شود.

اکبری با اشاره به انجام فعالیت‌های حلقه‌های صالحین اضافه کرد: امروز جوانان ما به کمک حلقه‌های صالحین به درجه والایی از آگاهی رسیده‌اند بنابراین ما باید در این حلقه‌ها کارهای تربیتی و بصیرتی خود را افزایش دهیم.


برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات